הטירוף ממשיך: שבועיים בלבד אחרי ששני כוכבי העל של הזמר המזרחי פתחו קופות למופע המשותף הראשון שלהם "הולכים להשתגע" בהיכל "מנורה מבטחים",  ומכירת כל הכרטיסים אליו - אייל גולן ומשה פרץ, מכריזים על פתיחת ערב נוסף. ללא ספק, פתיחת מופע שני בהיכל של 12 אלף איש מהווה סממן הצלחה לשיתוף הפעולה של השניים, כפי שקרה מוקדם יותר השנה במופע "אחרי כל השנים" של עומר אדם, לו נפתחו 3 מופעים באותו האולם.





חמישה ימים לאחר שהשיק את השיר החדש שלו, "טירוף מתוק", ושבועיים אחרי פרסום המופע, גולן ממשיך עם הקו ה"לא שפוי" ומכריז על מופע נוסף של "הולכים להשתגע" עם פרץ, שיתקיים שלושה ימים אחרי המופע הראשון, במוצאי שבת ה-28.7. מדובר שיתוף פעולה שתחילה יועד להיות חד פעמי, במופע ענק ומיוחד שיכלול ביצועים חדשים ומשותפים למיטב הלהיטים של שני האמנים.





המופע בעיבודו והפקתו המוסיקלית של יעקב למאי ובליווי להקה של 20 נגנים ורקדנים על במה אחת של 360 מעלות, ייערך יום רביעי, ה-25 ליולי, ב"היכל מנורה מבטחים", תל אביב.



נראה שגולן קיבל את ההחלטה לצאת למופע משותף נוסף, לאחר שלפני חמישה חודשים המופע שלו עם להקת "אתניקס" שנשא את השם "כל המדינה שרה", על אותה במה ממש זכה להצלחה גדולה. 



יום רביעי, ה-25.7.18 (סולד אאוט), ומוצאי שבת ה-28.7.18, בהיכל מנורה מבטחים, ת"א