זה שוב קורה: בכל פעם שעומר אדם פותח את מכירת הכרטיסים למופעים שלו המעריצים צובאים על הקופות והאתרים, גורמים לקריסתם וחוטפים את כל הכרטיסים תוך שעות ספורות. הבוקר (חמישי) המכירה נפתחה למופע חדש שיתקיים בחמישה באוגוסט, הפעם ב"לייב פארק" ראשון לציון, אך תוך שעה נגמרו הכרטיסים. מאחור יותר היום, בשעה 15:40 הכריז אדם על מופע שני ב"לייב פארק", יומיים אחרי המופע הראשון, שהמכירה אליו החלה בשעה 17:00 והתבצעה דרך חברת 2207*, תוך שעה גם הכרטיסים כלו נמכרו.



"קהל נכבד, עכשיו ממש נציג לכם מופע חדש", כתב עומר בחשבון האינסטגרם שלו בצירוף סרטון בהשתתפותה של נטע אלחמיסטר, בו נראים השניים בחוף הים. "וזה הרגע לגלות שהקופות כבר פעילות... בוקררר טובבב בוקר טובב", הוסיף הזמר בכיתוב.



כשפתח את המופע השני כתב בפוסט נוסף: "את האמת להגיד לכם, הכנתי להופעה רק סרטון אחד, לא חשבתי לפתוח עוד מופע אבל עם קהל כזה, אי אפשר להשאיר אתכם בלי כרטיסים, זה לא מכבד. אני רק אגיד לכם להטעין את הטלפונים ל-100 אחוז ולהיות בכוננות מלחמה. ב-17:00 בדיוק נפתחת עוד הופעה עם הפתעה מגניבה, אז מי שלא רכש כרטיסים שיחמם את האגודלים כי הולכת להיות הופעה של החיים".




עם הכניסה לאתר המכירות, הועברו המשתמשים למערכת המתנה. לאחר הכניסה למערכת ההמתנה, שיכולה להמשך שעות, הוקצו לקונים 10 דקות לרכישת כרטיס.



"הוקצה לך, או עומד להיות מוקצה לך מקום בתור", נכתב באתר 2207*. "הסיבה שאתה נמצא כעת בתור היא: או שהאתר שרצית אינו פתוח עדיין למבקרים, או שמספר רב של מבקרים מנסה להיכנס לאתר בו זמנית. ניתן ללחוץ על קישורים או פרסומות בשורת הסטטוס בלי לחשוש לאבדן מקומך בתור. כשיגיע תורך תועבר אוטומטית אל האתר אליו רצית להגיע".



כזכור, בעבר כבר גרם הזמר להיסטריה גדולה ברשת, כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא פותח מועד נוסף ורביעי למופע שלו, "אחרי כל השנים", איתו הופיע בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, ובאצטדיון סמי עופר בחיפה מול מספר שיא של 30 אלף צופים.



עומר אדם, לייב פארק, ראשון לציון.  צילום מסך
עומר אדם, לייב פארק, ראשון לציון. צילום מסך