50 שנה שאוזי אוסבורן, נסיך האופל של הרוק העולמי, מתחזק קריירה משגשגת של אייקון תרבות. מי שפרץ לתודעה בראשית הסבנטיז כסולנה האוונגרדי של להקת בלאק סבאת' היה שותף דומיננטי להגדרת ההבי מטאל רוק והחדרתו לתרבות הפופולארית מה שהפך אותו לסנדק הבלתי מעורער של הרוק הכבד בכל הזמנים.
מי שבקולו חתום על קלאסיקות רוק כמו .Paranoid, Iron Man, I Don't Wanna Stop, Dreamer, Crazy Train והיה הראשון שנשך עטלף במהלך הופעה וערף את ראשו, הצליח להמציא עצמו מחדש כרוקר מזדקן בראשית שנות ה-2000 עם תכנית הריאליטי הפופולארית של ערוץ MTV- "משפחת אוסבורן" שנתנה צוהר לחיי משפחתו.
אמש הגיע אוסבורן בן ה-70 להופעה היסטורית באמפי פארק ראשון לציון במסגרת סיבוב ההופעות העולמי האחרון שלו (כדבריו) ורגע לפני אלבום חדש ועתידי ראשון מזה 8 שנים. זו למעשה הפעם השנייה שלו בישראל כשהפעם הראשונה הייתה בשנת 2010 בפארק הירקון במסגרת פסטיבל הרוק "אוזפסט" שיזם.

האמפי היה מלא עד אפס מקום בחובבי רוק למיניהם (עם תלבושות רוק מסורתיות, איפור ואפילו עטלפים מגומי בידיים), והתהדר עוד בטרם עלייתו של הזמר בבמה מרהיבה שכללה ערימה של עשרות בוקסות של רמקולים ומגברים מאירות וצלב ענק בצבעי פסיכודליה. לאחר חימום בועט ואנרגטי במיוחד של להקת אורפנד לנד, הגיע תורו של האוזי.
עם עלייתו של אוסבורן (מאופר למשעי) לבמה, התלהבות הקהל הייתה בשמיים כשהוא ולהקתו החלו להמטיר להיטים בתפזורת: Bark At The Moon    (שפתח את המופע) וכן No More Tears,War Pigs, Crazy Train, Suicide Solution  ובפינאלה לא שכח אוסבורן לחלוק כבוד לשיר הפריצה שלו- Paranoid בגרסה מלהיבה למדי.

הביצועים היו אנרגטיים, העיבודים לשירים היו מחודשים ועדכניים אמנם אך עם זאת נאמנים למקור והוייב האפלולי-אוסבורני נשמר כשלכל אורך המופע אוסבורן פיזז והשתולל כילד בן 20.  "ככל שאתם תהיו משוגעים הערב - אני אעשה דברים יותר משוגעים, אמר אוסבורן לקהל והוסיף: "אני אוהב אתכם. בואו נצרח עד שישמעו אותנו גם בתל אביב".
לאורך המופע שלף הרוקר מספר הפתעות כמו ענני עשן, קרני לייזר מחליפות צבעים ודליי מים ששפך על הקהל (ועל עצמו) כשאת כל אלה ליוותה  פירוטכניקה מושקעת ומרהיבה. לסיכום, אוסבורן הגיע לעשות קונצרט רוק אמיתי והוא סיפק את הסחורה מעל ומעבר כשהוא מתרוצץ ומפזז על הבמה ומוכיח קבל עם ועדה כי רוקרים אמיתיים אף פעם לא מזדקנים. הם רק נעשים יותר פרועים.