לפני כמה שבועות זה קרה לביונסה וג'יי זי, ועכשיו הגיעה תורה של טיילור סוויפט שנתקעה גם היא על במה באוויר, במהלך הופעתה בפילדלפיה בסוף השבוע האחרון. הזמרת ביצעה את הלהיט שלה ‘Delicate’ כשהסל הקטן בתוכו עמדה, והיה אמור להעביר אותה מנקודה אחת באולם לנקודה אחרת פשוט נתקע באמצע השיר.



טיילור לא נכנסה להיסטריה ואמרה למעריצים המופתעים בהומור: "אני די בטוחה שאני תקועה כאן, למרות שהנוף מפה בהחלט נחמד".  סוויפט הייתה משועשעת וסיפרה לקהל כי הסל היה אמור לקחת אותה לצד השני של הבמה, אבל מאחר וזה כנראה כבר לא יקרה, כל מה שנותר לה הוא להמתין, לנוח לרגע, ולחכות עד שמשהו יקרה.





בזמן שצוות הבמה ניסה לתקן את התקלה סוויפט שוחחה עם הקהל, ובשלב מסוים פשוט החלה לשיר א-קאפלה, יחד עם המעריצים – שהיו בסך הכל די מרוצים מהתקלה. לאחר דקות ארוכות ומותחות עצבים – עבור הצוות של הזמרת, סל חדש הובא לאולם, וההופעה – המשיכה כסדרה.




אז כמה הרוויח אד שירן השנה?


חייהם של העשירים והמפורסמים מעניינים את כולנו בין אם אנחנו מוכנים להודות בזה או בין אם לאו. מה שעוד יותר מעניין הוא כמה כסף בדיוק יש לסלבריטיז – ובדיוק בשביל זה קיים מגזין פורבס, שפרסם אתמול את רשימת המפורסמים המרוויחים ביותר בעולם.



אז מסתבר שאומן הסולו המרוויח ביותר בעולם הוא אד שירן ששווה 110 מיליון דולרים – מה שממקם את הג'ינג'י בן ה-27 במקום התשיעי ברשימה השנתית של הסלבריטאים שהרוויחו השנה – הכי טוב.





מי עוד נמצא בעשירייה הראשונה? דמויות שהן לאו דווקא מעולם המוזיקה כמו שחקני הכדורגל ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, שמרוויחים כנראה לא רע בכלל, כך גם שחקן הקולנוע ג'ורג' קלוני שהרוויח השנה 239 מיליון דולרים וממוקם במקום השני – בעיקר בזכות מכירת חברת הטקילה שהקים בסכום של מיליארד דולרים.



עם זאת – בעשירייה הראשונה נמצאים נציגים נוספים לתעשיית המוזיקה – ההרכבים קולדפליי ויו 2 כמובן, אך שירן זוכה לכותרות, בעיקר בזכות העובדה שהוא אומן סולו, וגם בגלל גילו הצעיר. בהחלט שאפו!