התקווה של מעריצי אואזיס לאיחוד מחודש של להקת הרוק האנגלית אחרי תשע שנים ככל הנראה לא תתממש, אחרי שתחינתו של הסולן ליאם גלאגר לאחיו וחברו להרכב לשעבר נואל לחדש את הפעילות נענתה בשתיקה מוחלטת. ביום חמישי בלילה פרסם ליאם גלאגר ציוץ שהופנה לעבר אחיו. "כדור הארץ לנואל, תקשיב, אני שומע שאתה עושה כעת הופעות במקומות שבהם אנשים לא יכולים לשתות אלכוהול", כתב. "אני סולח לך כעת, בוו נחזיר את או (אואזיס) הגדולה ותפסיק לזיין את השכל. המשקאות עלי". לאחר מכן הוא צייץ "בחייך". 
 
להתלהבות של המעריצים מהאפשרות המחודשת לאיחוד הצטרפו גם סוכנויות ההימורים שהגדילו את הסיכוי שהאחים יתפייסו ויחדשו את שיתוף הפעולה המוזיקלי. מסיכוי של 1 ל־20 לפני הציוץ, ההסתברות שהלהקה תשחרר סינגל חדש עד סוף השנה הנוכחית הגיעה ל־1 ל־3, בעוד שהיה סיכוי של 1 ל־12 שהשיר יגיע למקום הראשון בחג המולד. אולם ביום שישי ניפץ ליאם את התקוות כשצייץ כי לא הגיע כל מענה מאחיו. היו מעריצים שניסו לשכנע את גלאגר לנסות פעם נוספת, אולם הוא לא הפגין נכונות לכך. הוא גם דחה את הטענות כי הסיבה האמיתית לניסיון שלו לאחד את הלהקה נובעת מרצון להפיק רווח כלכלי. 
 

אואזיס קמה במנצ'סטר בשנת 1991, כשליאם היה הסולן ונואל היה כותב השירים. הלהקה הפכה לאחת המשפיעות של שנות ה־90 ומכרה מעל 70 מיליון אלבומים ברחבי העולם. בשנת 2009, אחרי מריבה מתוקשרת בין האחים, התפרקה הלהקה והשניים קידמו קריירות סולו. בשנה שעברה הצהיר ליאם שאחיו גרוע יותר מקים ג'ונג־און, בעוד שנואל אמר שלעולם לא ינגן עם אחיו.