לפני חודש וחצי הודיעו אייל גולן משה פרץ כי הם יוצאים במופע משותף. לראשונה שני הקולות המובילים של הזמר המזרחי חברו יחד להופעה זוגית הנושאת את השם "הולכים להשתגע". מדובר בשיתוף פעולה שתחילה הוגדר כ"חד פעמי" ובהמשך הוכרז על מופע נוסף שעורר עניין רב בקרב המעריצים משני המחנות. 



אחרי 50 דקות בהן ייבשו את הקהל, עלו אייל גולן ומשה פרץ על במה ופתחו את המופע הזוגי שלהם עם השיר המשותף שהוציאו לפני כחודשיים, "המילים החסרות". על אף החיבור הווקאלי המהמם של השניים, לאורך כל המופע לא יכולתי להתעלם מהמעריץ הצווחני שצרח וידע את מילות השירים לא פחות טוב מהם, ואפילו לא פעם יכול היה לעזור לגולן, שעשה מעט פדיחות ונאלץ להיעזר במסכים דיגיטליים מסביב לבמה כי לא ידע את מילות השירים של פרץ. 



אייל גולן, משה פרץ. צלם : אלוני מור
אייל גולן, משה פרץ. צלם : אלוני מור

אייל גולן ומשה פרץ חושפים הכל: אביב גפן, עומר אדם והפריצה


אייל גולן, משה פרץ, "הולכים להשתגע"

ללא כל ספק, החיבור המדהים בין פרץ לגולן הפיק את המיטב מן השניים, ועזר להם להרים ערב בלתי נשכח. הדינמיקה הטובה ביניהם הורגשה לאורך כל המופע ובאה לידי ביטוי בפלרטוטים הלא מעטים עם הקהל, ובוודאי בשיחות הסמול-טוק ביניהם. 



היה כיף לראות את הפרגון ההדדי בין הזמרים, רגע מרגש במיוחד נרשם כשגולן סיפר על שיר מאוד מיוחד של פרץ שדיבר אליו - "סימני הזמן". את השיר בחרו השניים להקדיש למשפחות שלהם שישבו בקהל, ולא אשקר, אפילו בתוך אווירת המסיבה המטורפת, גם בשבילי זה היה רגע מרגש, אפילו הרגשתי דמעה קטנה זולגת, וכל מה שהייתי צריכה בשביל להתחבר לשיר בצורה מושלמת היה חיבוק חם מאמא שבהחלט עשה את העבודה. שלא תטעו, גם הבחור הצווחן מאחורי נרגע בשלב הזה והתחבר לרגע שהיה פשוט מהמם.



אייל גולן, משה פרץ. צלום: אלוני מור
אייל גולן, משה פרץ. צלום: אלוני מור



השניים שרו לא מעט מהלהיטים הגדולים של כל אחד, ביניהם: "קרמלה","כוס של יין", "היא רק רוצה לרקוד", "שישי בצהריים", "סוכר בקפה", "מלכת היופי שלי", "יפה שלי" ועוד. השירים המקפיצים והמוכרים שהקהל ידע לדקלם בעל פה תרמו לאווירת החפלה שהייתה באולם, והקהל לא רצה שהמסיבה תגמר אי פעם. 



את השיר "הולכים להשתגע", הלהיט משותף של שניהם על שמו נקרא המופע, השניים ביצעו עם המון רקדניות, רקדנים וכנריות שהיו בלבוש אולטרה מרשים והצליחו לגרום לי לתהות אם אני נמצאת ב"היכל מנורה" או באיזה שואו מרהיב על במות ברודווי.



אולי אני לא מחדשת לכם, אבל גם אתמול משה פרץ הזכיר לכל הבנות בקהל שהוא נסיך החלומות האידיאלי, ואפילו אייל שיתף שבעיניו "משה הוא אב השנה". הזמר הוותיק הגדיל לעשות ואף הקדיש לפרץ ולאשתו ירדן שיר לכבוד יום הנישואים שצויין באותו הערב. 





"אשתי היפה, לידה קלה בעזרת השם, את האושר שלי, אני אוהב אותך. יום נישואים שמח לי ולך לעוד הרבה שנים, את המתנה שלי" אמר פרץ לאשתו. ואני לא מקנאה בכל אותם הגברים שישבו בקהל וקיבלו נזיפה מבנות הזוג, שוודאי דרשו שייקחו מהזמר שיעור ברומנטיקה. משהו קטן ממני אליכן בנות - אין עוד הרבה כמו משה, אז אני ממליצה לא לפתח ציפיות.



האווירה, החיבור בין השניים, הלהיטים האהובים והמוכרים, הפלרטוטים עם הקהל והתיזוזים של השניים על הבמה ללא ספק הצליחו ותרמו ליצירת מופע מקפיץ, כיפי וגם מרגש וכל זה בערב אחד של שעתיים, ועל במה אחת, שאפו.