קרב צמוד: לפני כשלושה שבועות הושק הריאליטי המוזיקלי של "קשת", "אביב או אייל", אחרי מסע יחסי ציבור רציני שכלל הכנות, פרומואים, שירים שהוצאו כוכבי התוכנית, אביב גפן ואייל גולן, וקרב מתוקשר של גידופים הדדים. מאז תחילת שידורו לא הצליח הריאליטי להביא לערוץ נתונים גבוהים במיוחד ולא עבר את רף 14 האחוזים. אמש, כקידום לתוכנית, "קשת" שחררה סרטון פרומו קצר מהפרק בו גולן חשף כי סבל מהתקפי חרדה, בתקווה ליצור באזז סביב הפרק.


כך, בפרק של אתמול "אביב או אייל" אומנם הצליחה לעקוף בפער קטן את הריאליטי של אסף גרניט "משחקי השף", שידע ימים חזקים יותר ברייטינג, במיוחד בימים בהם "רשת" שידרה "פריצה" קצרה לבית "האח הגדול", בעקבותיה הצופים נותרו בערוץ. אך שתי התוכניות ששודרו בזכייניות ערוץ 2 לשעבר לא הביאו נתונים גבוהים במיוחד, וסגרו ערב שידורים חלש.

כאמור, ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש התוכנית "אביב או אייל" של הזכיינית "קשת" עם 12.8 אחוזי רייטינג, מול "משחקי השף" של "רשת" שגרפה 12.4 אחוזים. "פנים אמיתיות" של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבלה נתון נאה במיוחד של 8 אחוזי רייטינג עם סיפורה המטלטל של היידי מוזס שהפכה "מבת אצולה חרדית ללוחמת צדק חברתית", ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף" שקיבלה 5.9 אחוזים.

אמנון לוי. צלם : רונן פדידה
אמנון לוי. צלם : רונן פדידה


ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 10.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.5 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6.4 אחוזים. מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.5 אחוזים, וחדשות "ערוץ 20" קיבלו 1.2 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 6 אחוזים ו"התכנית הכלכלית" שהביאה 8.2 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "לפני החדשות", קיבלה 4.9 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את בשעות אלו את "לונדון וקישנבאום" ו"אורלי וגיא" קיבל 4.3 ו-4.9 אחוזים בהתאמה.