לא נער הזהב של הלהקה: הזמר נדב גדג', מי שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בשנת 2015 עם השיר "גולדן בוי" שהגיע למקום התשיעי בתחרות האירופית והפך ללהיט ענק בישראל, התגייס לפני כשנה וחצי לשירות החובה שלו בצבא ההגנה לישראל. בזמן שהוא מנהל קריירה פעילה ומוציא שירים תיפקד גדג' גם כחייל בלהקה צבאית, עד שבעיות משמעת גרמו לצבא להדיח אותו מהתפקיד.



בכתבה ששודרה אמש ב"חדשות" בערוצים "רשת 13" ו"קשת 12" ועסקה בלהקות צבאיות, נראה גדג' כשהוא מסרב לשתף פעולה עם הכתבה ומודיע כי לא יופיע בערב בהופעה המתוכננת של הלהקה, כשהוא אומר לאחת החיילות: "אני לא מופיע היום, תסתכלי, אני לא מופיע, כפרה עלייך". כמו כן בכתבה נרמז כי הזמר לא לקח חלק פעיל בהכנות למופע כמו שאר החיילים שאינם זוכים למעמד של זמר מפורסם. "בזמן שחבריו הרכיבו את הציוד, הוא נשאר באוטובוס", הסביר כתב החדשות לירון זייד.


ל"מעריב אונליין" נודע כי ההחלטה לא התקבלה עקב האירוע הספציפי שאירע בכתבה, אלא כי מדובר בסדרה של בעיות משמעת שהביאו להחלטה להדיחו.



"בהחלט אירוע חריג. כל אירוע חריג ולא משנה מהו, מטופל באופן משמעתי כי אנחנו במסגרת צבאית", אמרה בכתבה רס"ן שני מזרחי, ראש מדור הפקות בצה"ל. "היום נדב גדג' מבין שהוא לא יכול לסרב להופיע. מטעמים פיקודיים החלטנו שנדב לא זמר בלהקות הצבאיות".

מדובר צה"ל נמסר: "בעיות משמעת משמעותיות וחוזרות של החייל, סמל נדב גדג', הביאו לבחינה מעמיקה של מפקדיו סביב סוגיית המשך שירותו כחייל בלהקה צבאית. בסיום הבדיקה ולאור אי עמידה במשימות היום יום ובנהלי היחידה, הוחלט שלא ימשיך את שירותו כזמר בלהקה צבאית".

מעופר מנחם, נציגו של נדבר גדג' לא נמסר תגובה.