כל סינגל חדש שיוצא מבית היוצר של סטטיק ובן אל יחד עם המפיק המוזיקלי ג'ורדי מצליח ליצור עניין רב בתקשורת, למשוך מיליוני גולשים אל היוטיוב ולהגיע על פסגת רשימות ההשמעה בתחנות הרדיו. שלושה חודשים אחרי שהוציאו את הלהיט הקודם שלהם "קוואי", אמש, השיקו השניים את השיר החדש, "גומיגם", וחוץ מהסערה הרגילה שיוצר כל סינגל מבית היוצר שלהם, הוא העלה חשדות להעתקה אומנותית.



הלהיט הגדול ביותר של סטטיק ובן אל, שהביא לעמוד היוטיוב שלהם 50 מיליון צפיות, "טודו בום", יצר קשר בין השניים למוזיקה הברזילאית וזכה להשמעות גם בארץ הסמבה. כעת מתגלה כי ייתכן שסטטיק ובן אל לא רק הכניסו שיר לברזיל, אלא גם לקחו אחד בתמורה, או לפחות שאבו הרבה מאוד השראה.





בהאזנה ל"גומיגם" ניתן להבחין בדמיון גדול לשיר "Abusadamente", של מוזיקאים הברזילאים MC Gustta ו-MC DG, שיצא בשנה שעברה. השורות של סטטיק "שוקו-בו-בו-בו", מזכירות את פזמון השיר בו האמנים הברזילאים שרים "בום בום בום", והעיבוד המוזיקלי נשמע דומה עד כדי מועתק.



ביממה האחרונה החלו גולשים ישראלים להיכנס לעמוד היוטיוב של "Abusadamente" ולהגיב בעברית. "שוקו בו בו בו, גומי גם גם גם גם", הגיב אחת הגולשים. "לייק אם אתם פה בגלל השיר של סטטיק ובן אל", כתב גולש אחר.





כזכור, לפני כחודש התעוררה סערה כאשר חברת התקליטים יוניברסל איימה לתבוע את יוצרי השיר זוכה האירוויזיון "טוי", דורון מדלי וסתיו בגר ושלחה מכתב התראה בטענה שהלהיט הישראלי שכבש את העולם מועתק מהשיר "Seven Nation Army" של "הווייט סטרייפס".


מנציגיהם של סטטיק ובן אל טרם נמסרה תגובה.