הולכים בדרכו של עומר אדם? לפני חודשיים הודיעו אייל גולן ומשה פרץ כי הם הולכים לצאת במופע משותף הנושא את שם הלהיט הזוגי שלהם, "הולכים להשתגע", ושבועיים מאוחר יותר הם הודיעו על מופע נוסף. כעת, מה שהוגדר תחילה כ"שיתוף פעולה חד פעמי" הופך ל"תלת פעמי", כשהשניים מכריזים על מופע נוסף, שלישי במספר, ואנחנו ממשיכים לספור.



אייל גולן ומשה פרץ חושפים הכל: אביב גפן, עומר אדם והפריצה

המופע בעיבודו והפקתו המוסיקלית של יעקב למאי ובליווי להקה של 20 נגנים ורקדנים על במה אחת של 360 מעלות, ייערך ביום שלישי, ה-30 לאוקטובר, ב"היכל מנורה מבטחים", תל אביב, והמחירים אליו ינועו בין 200 ל-500 שקלים. עבור גולן ופרץ, פתיחת מופע שלישי, אחרי שני מופעי "סולד אאוט", אומנם לא משתווה להיסטריה סביב המופע האחרון של עומר אדם, אך היא בהחלט מהווה מדד להצלחה קופתית, שכן ההיכל מכיל 12 אלף מקומות.



עם השקת המופע הראשון סיפרו הזמרים ל"מעריב אונליין" על ההחלטה לאחד כוחות:


אייל גולן, משה פרץ, "הולכים להשתגע"

פרץ: "זה היה ברור לכולם, מובן לכולם, הגיע הרגע. בשנה שעברה התאחדנו, אני התארחתי אצלו במופע, הוא התארח אצלי, שרנו 'ברצלונה' יחד. היה ממש טבעי לשמוע אותנו, הקהל ממש רצה והרגשנו את זה. יש מופע גדול ביום רביעי ה-25.7 וביום שבת ה-28.7 ב'היכל מנורה מבטחים'. אנחנו הולכים להשתגע, כשם השיר".



גולן: "הכי טבעי לי בעולם להיות עם מושיקו על במה אחת, ראיתי אותו בפעם הראשונה עם מדים על הבמה ועכשיו אנחנו נהיה ביחד".



איך אתם מרגישים עם זה שעומר אדם סוגר מופע תוך שעה?
אייל: "אני מקווה בשבילו שהמופע הבא ייסגר תוך חצי שעה".



אין תחרות?
משה: "כל מי שמצליח - זה עושה טוב לכולם. כל אחד יש לו את ה'פיק' שלו, שימשיכו לעשות ולהצליח ולפתוח מופעים גדולים".



כרטיסים למופע ניתן לרכוש דרך קופות תל אביב בטלפון 2207* או דרך האתר: https://2207.kupat.co.il/show/eyalgolanandmoshepere