הכל לטובה, הכל יעבור: נראה כי בעולמם של צמד המוזיקאים המצליח בישראל המצב הוא "זהב", וגם אם סטטיק נפצע, הם יכולים להופיע ובן אל יכול להמשיך עם ה"סלסולים", וכמו שאומרים, הכל בסדר - טודו בום. בתחילת השבוע, במהלך הופעה של זוג הזמרים באולמי "שמש אדומה" בראשון לציון, ברגע של היסח דעת סטטיק נפל מהבמה בסיום השיר "ברבי", התרסק על הרצפה בסמוך לרמקול וקיבל מכה חזקה בצלעותיו.



הכוכב בן ה-27 המשיך להופיע עם עוד ארבעה שירים אך בתום ההופעה הובהל לבית החולים איכילוב בליווי מנהליו, שם ערך סדרת בדיקות כשבסופן התבשר שהוא סובל משבר בצלעות בעקבות הנפילה.



סטטיק. אינסטגרם
סטטיק. אינסטגרם

סטטיק ממשיך להופיע אחרי הפציעה - על כיסא



אמש נקבעה לצמד הזמרים המצליח הופעה בבמה המרכזית של עיר הנוער חיפה, אך לאור פציעתו הקשה של סטטיק נותרה עננה של חוסר ודאות בנושא קיום המופע.



הרופאים הורו לסטטיק להשאר בבית לנוח אך הוא סירב לאכזב את האלפים שחיכו לראות אותו. הפתרון היצירתי אותו מצאו המפיקים הוא להציב במרכז הבמה כורסא מפוארת מקושטת בכדורי דיסקו, עליה ישב הזמר ברוב המופע, ולעיתים הוא אף קם והתהלך על הבמה.



סטטיק מופיע על כיסא. צלם : עידן מדיה, יח"צ
סטטיק מופיע על כיסא. צלם : עידן מדיה, יח"צ



סטטיק, שגדל בחיפה ואף הוציא בטרם פריצתו הגדולה שיר הנושא את השם "צובעים את חיפה סגול", הוסיף ואמר מעל הבמה: "שימחתם אותי, לא רצו שאני אהיה פה, אבל אני אמרתי שאפשר לבטל כל הופעה בעולם, חוץ מהופעה בעיר שלי".