במקביל למאבקים שהתחוללו בישראל על התקציב ואירוח האירוויזיון בשנה הבאה, נטע ברזילי המשיכה לכבוש פסגות חדשות עם שירה Toy. בימים האחרונים הגיעה לשיא חדש ומרשים במיוחד: Toy כבש את המקום הראשון במצעד ה־ Billboard Dance Club Songs. בכך הפכה נטע לאמן הישראלי הראשון שכובש את המקום הראשון במצעד אמריקאי כלשהו.
 
בחודשים האחרונים Toy מככב בצמרות מצעדי הפזמונים בעשרות מדינות באירופה. כבר עם יציאתו לשוק הפך השיר הקופצני ויוצא הדופן לאחד השירים המדוברים בעולם המוזיקה. בסוף השבוע כאמור הגיעה גם הבשורה המשמחת על כיבוש מצעד הדאנס האמריקאי, כשבדרך לפסגה מצליחה ברזילי להשאיר מאחור אמנים כמו סיה, ריטה אורה, U2, אנריקה איגלסיאס, קארדי בי ועוד.
 
במקום השני במצעד ממוקם השיר Accelerate של כריסטינה אגילרה עם טיי דולה סיין ו־2 Chainz ובמקום השלישי ניצב השיר Sticks And Stones של מטרו ונלי פורטדו.

"הידיעה הזו תפסה אותי ממש כאן בארה"ב, במהלך סיבוב פרומו בניו יורק", מספרת ברזילי. "בדיוק ירדתי מהטיסה וזו ההודעה הראשונה שקיבלתי מיד איך שפתחתי את הטלפון. זה בוקר מרגש מאוד עבורי. התבשרתי על ידי חברת BMG (החברה שמייצגת את ברזילי) בארה"ב על ההישג המדהים במצעד הבילבורד. זה מרגש אותי מאוד, אני אסירת תודה על כל מה שקורה מסביב. זו שנה מדהימה והחוויה שאני עוברת פשוט מטורפת".
 
"מדובר בהישג נפלא גם בלי קשר לאירוויזיון", אומר ד"ר משה מורד, עד לאחרונה מנהל כאן 88 וכיום מגיש בתחנות התאגיד. "מכיוון שלאירוויזיון אין משמעות בארה"ב לדעתי, נראה לי שהשיר מצליח כי הוא שיר דאנס מעולה ועדכני גם בלי קשר לאירוויזיון. כמובן ההופעות של נטע בטלוויזיה שם והקסם שלה עזרו בטוח לחשיפה ולהצלחה, אבל במצעדי דאנס זה קודם כל השיר עצמו ואיך הוא עובד על רחבות הריקודים. אז הקרדיט המאוד חשוב הזה מגיע גם למחברים ולהפקה של הטראק".
 
גם איש הרדיו והטלוויזיה יגאל רביד, שמגיש תוכנית ברדיוס 100FM, בירך על ההישג המרשים והוסיף כי "משהו קרה כאן. ההצלחה המיידית הזו, מהרגע שהשיר יצא, דרך הניצחון באירוויזיון ועד עכשיו, שמה אותו במקום היפה מאוד כאחד הלהיטים הגדולים, לא רק באירוויזיון". לדבריו, "כבר חצי שנה Toy משגע את העולם, מגובה במסע הופעות של נטע, שלא מתעייפת וממשיכה לקדם אותו בכל הכוח, וגם זה ראיון לציון. הפסקנו לשים לב, אבל מי שמביט במספרים ביוטיוב ובכל מקום לא מופתע. מדובר בהישג חסר תקדים".
 
מאז זכייתה של ברזילי באירוויזיון שנערך בפורטוגל, השיר שיצרו סתיו בגר ודורון מדלי מסרב לרדת מהכותרות, לא כולן חיוביות. בהתחלה היו גורמים שעשו פרודיות אנטישמיות על השיר, כמו זו של הקומיקאית ההולנדית סאנה ואליס דה פריז, ובהמשך טענה חברת יוניברסל כי יש חשד שהשיר מועתק מהלהיט Seven Nation Army של להקת ווייטס סטרייפס. 
 
בשבוע האחרון הגיעה כאמור הדרמה סביב השיר לשיאה, כאשר העימות בין תאגיד השידור הציבורי כאן עם הממשלה לגבי מימון האירוויזיון בישראל העמיד בסכנה את עצם קיומו בארץ. מאז נמצא פתרון למחלוקת ונכון לעכשיו התחרות הגדולה באירופה אכן צפויה להיערך בישראל. כך או כך, השיר הצליח לכבוש בין היתר גם את מצעדי הספוטיפיי, שאזאם, אייטיונס ועוד.