"פסטיבל הפסנתר", אחת האטרקציות המוזיקליות הבולטות בארצנו, יתקיים השנה זו הפעם ה-20 בתולדותיו, ולרגל המאורע, התקבצו למסיבת עיתונאים חגיגית במיוחד מיטב האמנים המשתתפים השנה באירוע שיתקיים בין ה-20 ל-27 באוקטובר.



בין האומנים המשתתפים בפסטיבל שהגיעו למסיבת העיתונאים שנערכה במסעדת "פסטל" במוזיאון תל אביב לאמנות ניתן היה לראות את אביתר בנאי, מאור אדרי, מארינה מקסימיליאן, בועז שרעבי, יוני רכטר, שלומי שבן, שי צברי, עלמה זהר, ישי ריבו, מיקי גבריאלוב, דנה ברגר, דני סנדרסון ועוד רבים וטובים. 



"הפסטיבל הזה הוא משהו מאוד מיוחד שמביא מרקם מוזיקלי אחר", אומר אביתר בנאי, "זו הזדמנות לצאת למסע אל שירים ביצעתי לפני 20 שנה ועד היום ולעטוף זאת בעיבודים מיוחדים".




הראפר מוקי מופיע עם השיר "לב חופשי" בפסטיבל בשנה שעברה



"אני לא זוכרת מתי השתתפתי בפסטיבל כמבצעת ומתי כמעריצה שהולכת לראות כחלק מהקהל", הוסיפה מארינה מקסימיליאן, "הפעם אני מתכננת להופיע עם שני פסנתרים: בפסנתר אחד אני, ובשני קרן פלס שגם היא פסנתרנית בחסד. הולך לצאת משהו מאוד מושקע ומיוחד".



"בכל פעם מחדש אני נהנה ונרגש להופיע בפסטיבל הפסנתר והפעם אני מכין את מיטב שיריי מכל הזמנים בשיתוף המפיק המוכשר ירון בכר", סיפר בועז שרעבי.



"מדובר פה על 53 הפקות ו-300 אמנים", אומר שאבי מזרחי, מנהל הפסטיבל. "והפעם לראשונה גם ייערך פסטיבל פסנתר מיוחד לילדים".



לאחר חילופי חיבוקים וחיוכים בין המשתתפים בפסטיבל והתמונה הקבוצתית ה"מסורתית", פונק מי שהגיע במספר ביצועים חיים ומיוחדים: עלמה זהר ביצעה את "שיר אהבה אינדיאני" מאלבומה הראשון ("דברי") החוגג בימים אלו עשור, אביתר בנאי ריגש בביצוע ל"עד האהבה", ג'ימבו ג'יי נתן בהיפ הופ עם "עשיתי", יוני רכטר ריגש ב"זה כל מה שיש" ועוד.



לסיכום, הפסטיבל בסימן ה-20 הולך להיות מסקרן במיוחד ולהגיש מוזיקה רבה בצפיפות מדוקדקת.