הזמרת האמריקאית לנה דל ריי הגיבה הלילה בדף הטוויטר שלה לביקורות שקיבלה עקב ההודעה כי תגיע להופעה ראשונה בישראל, בפסטיבל "מטאור". ריי כתבה בציוץ: "אני מבינה שרבים כועסים על כך שאני הולכת לתל אביב, להופעה בפסטיבל, ואני מבינה את הדאגות שלכם. מה שאני יכולה להגיד לכם זה שאני מאמינה שמוזיקה היא אוניברסלית, וצריכה לאחד בין כולנו". 



"התכנית שלי הייתה להופיע שם עם אנרגיה גדולה של אהבה, ודגש על הרעיון של שלום. אם אתם לא מסכימים עם זה - אני מבינה את זה. אני רואה את שני הצדדים. אבל אני והלהקה שלי מופיעים מסביב לכל העולם, ואנחנו עומדים להופיע במדינה שלהקות גדולות רבות מופיעות בה השנה בפסטיבל הזה. אנחנו לא תמיד מסכימים על הפוליטיקה של המדינות שבהם אנחנו מופיעים, או אפילו במדינה שלנו עצמה, אבל אנחנו מוזיקאים", הוסיפה הזמרת בתגובתה. 



"אני רוצה להזכיר לכם שלהופיע בתל אביב זו לא אמירה או התחייבות פוליטית לפוליטיקאים שם, בדיוק כפי שלשיר פה בקליפורניה לא אומר שדעותיי תואמות לממשלה הנוכחית. אני בסך הכול אומרת שאני זמרת פשוטה, ולמען הפרוטוקול, אני עושה את המיטב שאני יכולה, וכוונותיי טובות יותר מרוב האנשים שאני מכירה. בכנות, לנה דל ריי", סיכמה. 




כזכור, הזמרת הודיעה אמש כי היא תגיע להופעה ראשונה בישראל. על פי ההודעה שיצאה ממשרד ההפקה הישראלי, הזמרת שהייתה אמורה להגיע לארץ כבר בשנת 2014, אך ביטלה את הופעתה בעקבות מבצע "צוק איתן", תגיע בתחילת חודש ספטמבר הקרוב.



כאמור, דל ריי תופיע בישראל במסגרת פסטיבל המוזיקה "מטאור", שייערך השנה לראשונה בגליל העליון, וישתתפו בו מוזיקאים בינ״ל דוגמת פושה טי, אייספ פארג, פליינג לוטוס, מורה מאסה, דנזל קארי וקמאזי וושינגטון. עוד יעלו על הבמה במוזיקאים הישראלים: הדג נחש, ברי סחרוף, בלקן ביט בוקס, רמי פורטיס, ג׳יין בורדו, הקולקטיב, אסף אמדורסקי, מרסדס בנד וזהבה בן ונבחרת תקליטנים בראשות נינה קרביץ, דיג׳יי קוצה, אמון טובין והאני דיז׳ון.