צמד הזמרים אייל גולן ואביב גפן מעולם לא הציגו יחסי אהבה או חיבה גדולה במיוחד. בעבר כבר הספיקו השניים לכנות זה את זה בכינויים לא מחמיאים, וכך לפני כשנה וחצי גפן התייחס להרשעתו בעלמת מס ולעונש עבודות השירות שקיבל בעקבותיה: "הייתי שמח שאייל גולן יבוא לצילומים של 'דה וויס', חבל שזה נפל לו באותה התקופה של עבודות השירות. אייל הוא בדיוק מאלה שמנסים לשפוך בנזין על השד העדתי כי זה משרת אותם". בעקבות כך כתב לו גולן "סידרתי לך הנחה במלון באילת, ואפילו לא אמרת תודה, הסלון שלי יותר גדול מהמקומות בהם אתה מופיע", "עוכר ישראל". כעת, מסתבר כי המלחמה רחוקה מלהסתיים.



כשעלתה תוכנית הריאליטי המשותפת של השניים, "אביב או אייל", היה נדמה כי הם הצליחו להשלים, או לפחות להגיע לעמק השווה ולנהל דיונים עניינים בנושאי מוזיקה, עדות ופוליטיקה. אך נראה כי היריבות בין השניים עוד חיה ובועטת. בראיון שהעניק היום (שני) לשדרן ירון אילן ברדיו ירושלים, אמר אייל גולן: "לעולם לא אופיע עם אביב גפן. אולי רק בגמר התכנית נופיע יחד, כי אני מחויב לתכנית. אבל בשום מקום אחר לא אהיה איתו על אותה במה".





"אתה בא עם כוונות טובות, לעשות תכנית שאולי באיזה מקום דברים כן יסתדרו", הוסיף הזמר. "בן אדם שאתה לא מבין אותו והוא לא מבין אותך - חשבתי שאולי כן נמצא דרך להבין. אבל אתה נתקל בקיר. הוא חושב שהמוזיקה שלו היא הכי טובה שיש ושמה שהוא אומר זה הכי טוב שיש. הוא טועה וגם אי אפשר לתקן את הבנאדם. הוא תקוע".


"בכל העונה הזאת, עניתי לאביב בכל רגע אפשרי, אם אתמול הייתי שם (בתוכנית בה אביב גפן דיבר עם מתמודד - מ.א), הוא לא היה אומר את הדברים האלה. אנחנו לא נמצאים ביחד, רק באולפן. הוא אמר את זה שהוא לא היה שם. בן אדם לא יכול לזלזל, הוא לא עושה מוזיקה כבר כמה שנים, וחי ממה שהוא אומר בתקשורת, זה לא במקום.

"ראיתי את הפרק כמוכם ולא אהבתי את מה ששמעתי. הוא חושב שהוא עושה הכי טוב שיש, המוזיקה הכי טובה שיש, והדברים שהוא עושה, שהם הכי טובים שיש. אי אפשר לתקן את הבנאדם, הוא תקוע, שיישאר תקוע. מפה לבין זה שנופיע ביחד - ממש ממש לא. אין הופעה ביחד בתימניאדה. הדבר שלשמו התכנסנו לא צלח. אין עם מי לדבר".