שירי מימון (37) פרצה לחיינו בתחילתו של עידן הריאליטי בשנת 2003 כשהפסידה לנינט טייב וקטפה את המקום השני בכוכב נולד. מאז הספיקה לייצג את ישראל באירוויזיון ולהגיע מקום מכובד, לשחק בתיאטרון, לאחרונה בתפקיד הראשי של המחזמר 'אווויטה', להיות שופטת בתוכנית הכישרונות ה'אקס פקטור' ובקרוב תחזור לבמה עליה הפציעה, בפעם כשופטת בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון 2019".



לפני שתחזור למסך הקטן, מימון תקפוץ לביקור בבמה הכי גדולה שיש בברודווי בה תככב במחזמר "שיקגו" ותגלם את דמותה של רוקסי הארט: "כבר בשבוע הבא אני נוסעת לתקופה של חודשיים של חזרות והופעות. בעלי והילדים מגיעים איתי, אמנם ליוני עבודה אך הוא בדיוק מסיים את פרויקט כעצמאי והוא מקריב בשבילי את הנסיעה הזו".





"יש לי מגדל של חששות מהנסיעה", שיתפה, "אני נוטה מיד לחשוב על יוני והילדים ואנחנו מתייחסים לזה כחופשה ארוכה. ברמה המקצועית אני משקשקת. אני עובדת על התפקיד כבר מעל חודשיים פה בארץ וחוששת להגיע ולראות את הרמה שבה אני נמצאת ביחס לאחרים".



על שירה החדש "אהבה מקוללת" סיפרה: "לפני כמה חודשים התחלתי לעבוד עם צליל קליפי, נפגשנו והתחלנו לדבר על החיים. אני סיפרתי לה על חיי והיא סיפרה לי על חייה והתמקדנו בעבר שלי כנערה. חוויתי לא פעם כנערה שברון לב עם מערכות יחסים שהורידו אותי למטה ומזה יצא השיר 'אהבה מקוללת' על אהבה שהיא לא טובה לנו. מאוד אהבתי את השיר ועבדתי עליו עם מתן דרור עד שהוא יצא מושלם. אני אוהבת לאתגר את עצמי בשירה, בשיר הזה אני שרה נמוך ממה שאני רגילה. השיר הוא מעט ים תיכוני ומיד התחברתי".


שירי מימון. צלם : אינסטגרם
שירי מימון. צלם : אינסטגרם


"אני אוהבת לעשות מוזיקה. כשאני שומעת את הרדיו בישראל היום זה מאוד מעניין אותי, יוצא לי לשמוע פתאום את עומר אדם, שהוא זמר מזרחי בסגנון ים תיכוני ששר שירים שגם נתן גושן יכול היה לבצע. זה מגניב בעיני. נשברו החוקים ואנחנו מייצרים כאן מוזיקה ישראלית בלי הגדרות. אני תמיד משתדלת להישאר עדכנית ועדיין לרגש. בגלל שנשברו החוקים לאמנים מאוד קשה היום למצוא שירים. אני מגיעה מהפופ ותמיד היה לי מאוד פשוט למצוא שירים, כיום אני מחפשת את הדברים שאני מתחברת בין כל השפע".

לסיום מימון התייחסה למעבר חזרה למקורות מהם באה, לזכיינית קשת ולתוכנית '"הכוכב הבא לאירוויזיון 2019": "אני עוברת מ'רשת' ל'קשת', הייתה הצעה כזו בעבר אך נשארתי נאמנה ל'אקס פקטור', ברגע שלא ידענו לאן הרוחות נושבות התחלנו במשא ומתן ובצענו את המעבר. זה מרגש מאוד עבורי. שנה עמוסה לפניי".