שירה החדש של אניה בוקשטיין, "סימן", נכתב בתוך מצב צבירה שונה מהאלבום האחרון "רוקדת" - כתוצאה מאובדן של אדם קרוב לאניה ומהידיעה שהיא הולכת להפוך לאימא. "חיפשתי להגיד את הדברים באופן הצלול ביותר, שהרי הרבה פעמים בחיים שלנו התחלה וסוף נפגשים", היא משתפת. "היה לי חשוב שהשיר יהיה אופטימי ועוצמתי וימלא את הלב".


איך ישמע האלבום הבא שלך?
"אין לי מושג איך יראה האלבום הבא בשלמותו. אני נמצאת בתהליך כתיבה. בודקת, מתפתחת. אני מניחה שעדיין שפת הפופ תמיד תלווה אותי, אבל המטרה היא כמובן להעמיק, לפגוש מפיקים חדשים וסאונד חדש ולא לפחד להעז. בקיצור, אני לגמרי מתכוונת להמשיך לרקוד".




אניה בוקשטיין מועמדת בקטגוריית "זמרת השנה" במצעד המוזיקה השנתי של מעריב

 



ארז לב ארי - דאם דאם

פרויקט מסקרן מאוד. ארז לקח את השירים המוכרים והאהובים של אריס סאן וכתב להם טקסט חדש בעברית. "הסיפור שלי עם אריס החל בילדותי בקריות של סוף שנות ה-70 כשראיתי אותו עם הגיטרה החשמלית שלו בטלוויזיה בשחור לבן", מספר לב ארי. "נדמה לי שזו הייתה הפעם הראשונה שראיתי גיטרה חשמלית והתאהבתי בה". 

"האיש והגיטרה הילכו עליי קסם בכל פעם שהם הופיעו בטלוויזיה כמו כישוף", מוסיף המוזיקאי. "מגיל צעיר הגיטרה הייתה לי מפלט וחברה טובה שמילאה את החלל וככה גם גיבורי הגיטרה שאריס היה אחד בולט מהם, היו גיבורים שלי".

מתי יצא האלבום?
"בקרוב נוציא את האלבום המלא ויש לנו מופע השקה חגיגי ב 1.11 בזאפה תל אביב".