חוזרת כמנצחת: הזמרת יוצאת "כוכב נולד" והשופטת הלבבית של "אקס פקטור", שירי מימון, שארזה את חפציה ועזבה את הארץ בשבוע שעבר כדי להצטרף להפקה הענקית של המחזמר "שיקגו" ולהופיע מעל במות ברודוויי, הולכת לחזור, יחד עם המחזמר להיכל התרבות תל אביב.



כידוע, מימון, שמועמדת בקטגוריית זמרת השנה במצעד המוזיקה השנתי של "מעריב אונליין", נבחרה לככב בתפקיד הראשי במחזמר המדובר, "שיקגו". לאור הליהוק הישראלי, זיהו המפיקים, הדרן וקבוצת פורום, את ההזדמנות והחלו במשא ומתן עם הפקת ברודווי, להבאת המחזמר המקורי יחד עם שירי מימון לישראל. העסקה נחתמה ותצא לפועל בחודש מרץ הקרוב.





ההפקה, שרצה מאז 1996, נחשבת לאחת מהאיכותיות ביותר שרצות מעל הבמה הגדולה והנחשבת ביותר שיש. מימון צפויה לשחק את רוקסי הארט, הכוכבת שעוברת תלאות רבות במהלך הדרך. על מנת להבין את גודל המאורע, נציין כי שורת שחקניות חשובות שיחקו את התפקיד הזה כחלק מהקריירה שלהן, כגון רנה זלווגר, ברוק שילדס ומלאני גריפית'. על פי הפרסום, מימון צפויה להיכנס היישר אל החזרות ולאחר מכן להתחיל ולהופיע בספטמבר.



מימון, שעסקה בזמר מגיל צעיר, התפרסמה בציבור בשנת 2003 בעקבות העפלתה לגמר העונה הראשונה של תוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד" שבסופו הגיעה למקום השני. כעבור שנתיים היא ייצגה את ישראל באירוויזיון 2005 עם השיר "השקט שנשאר" והגיעה למקום הרביעי, שזה הישג השיא של ישראל בתחרות משנת 1999 ועד היום. באותה שנה יצא אלבום הבכורה שלה שזיכה אותה בתואר "זמרת השנה", תואר לו זכתה גם בהמשך הקריירה, ובתארים נוספים, כגון "שיר השנה", "פריצת השנה" ו"אשת השנה". לאחר אלבום הבכורה הוציאה שני אלבומי סולו נוספים, אלבום משותף עם שמעון בוסקילה ואלבום בשפה האנגלית.



7-11 במרץ, היכל התרבות תל אביב. מחירי הכרטיסים נעים בין 245 שקלים לבין 495 שקלים