מה קרה על הבמה? סרטון שהופץ אמש ברשתות החברתיות והתפשט כאש בשדה קוצים, מציג את הזמר ישי לוי כשהוא דוחף ומקלל אדם שהתפרץ לבמה במהלך הופעה. בווידאו, ניתן לראות כיצד צופה מהקהל עולה לבמה במהלך ביצוע שיר ויורק על המוזיקאי שניסה להדוף אותו. מאוחר יותר לוי קרא למעריץ בכינויי גנאי בהם "אשפה", "בית שימוש" ו"נעל", והמשיך להופיע לאחר שהתנצל בפני הקהל. היום (שלישי) מגיב לוי לראשונה בעצמו לתקרית שאירעה באילת.



"אני רוצה להתייחס כאן, באופן אישי מולכם, לתקרית המצערת שהתרחשה לפני יומיים", כתב הזמר בחשבון הפייסבוק שלו. "מי שמכיר אותי ומגיע להופעות שלי יודע עד כמה חשוב לי לחבק חזק את הקהל שלי ולהעניק לו, בכל מצב את הטוב ביותר ממני, תמיד הייתם האור בחיים שלי ותמיד תהיו".





"כל כך הרבה שנים שאני על הבמות, וכל כך הרבה טיפוסים פגשתי. לצד אהבה משוגעת ומחבקת ישנו שגעון אחר שהוא נחלתם של בודדים, הטיפוס שחושב שהאמן שנמצא על הבמה נוכח כדי לבדר אותו כרצונו כי הוא רכש כרטיס", הוסיף לוי. "השבוע נתקלתי לצערי בטיפוס הלא מכבד, בסרטון אפשר לראות את הטיפוס הבריון והאלים שעלה לבמה כדי להכות אותי ולירוק עליי אחרי שבאמצע המופע הוא ביקש שאחליף שיר".



"לצערי הרב, ואני באמת מצר ומתבייש, באיזשהו שלב, לאחר ששוב ושוב הוא הפריע למהלך המופע, כשהוא אוחז בחוזקה בצווארי ולוחש לי באוזן בקשות להן סירבתי פעם אחר פעם, כשהוא התפרץ לבמה באלימות, נאלצתי להדוף אותו בגופי, רק אז המאבטחים התערבו וכשהוא העז לירוק עליי, כשלתי באיפוק מולו".



"אני מבקש סליחה מכם, קהל יקר שלי, שנאלצתם לחוות את האירוע אבל יותר מכך, שראיתם אותי ברגע שכזה", הוסיף לוי. "אני רוצה להודות מקרב הלב על כל ההודעות החמות והמחזקות שאתם שולחים לי. אתם מחזקים אותי וגורמים לי לזכור מה הדבר החשוב באמת. אנא מכם, כבדו אותנו האמנים, כבדו את העבודה שלנו ואת האדם שאנחנו. כבדו את המרחב בנינו, זה המאפשר ליצור אהבה שרק מוזיקה יודעת לחבר".