מאז עלייתה לאוויר ב"קשת" לפני כחודשיים, הפכה "נינג'ה ישראל" עם רותם סלע ואסי עזר ללהיט הגדול של הטלוויזיה והתחרתה פעמיים בשבוע בפורמט המנצח של הזכיינית "רשת" - "האח הגדול". מאז סיומו של הריאליטי מהבית הנצפה במדינה לפני שבועיים - לתוכנית האתגרית שמצולמת בחופי חיפה לא נותרו מתחרים, והיא נותרה השולטת הבלעדית בטבלאות הרייטינג, ולפני שבוע אף שברה את השיא של עצמה והגיעה ל-21.1 אחוזי רייטינג.



אמש, בשיאה של תקופת יובש הרייטינג שבין החגים, החליטו שתי זכייניות ערוץ 2 לשעבר לשבץ שידורים חוזרים בפריים טיים, "נינג'ה" - ובקשת, ו"שנות ה-80" בקשת. 



פרק ה"לקט" של נינג'ה ישראל אומנם קיבל נתון רחוק מזה של השבוע שעבר, אך הצליח לסיים את הערב כמנצח עם 14.2 אחוזי רייטינג. מולו השידור החוזר של "שנות ה-80" קיבל 8.8 אחוזים בלבד. לקט "גב האומה" ב"ערוץ עשר" גרף 5.5 אחוזי רייטינג, ו"רואים עולם" ב"כאן 11" קיבלה 4.6 אחוזי רייטינג.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 11.3 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.7 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 8.9 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.8 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכנית "אוכל מהבית" שהביאה לערוץ 6.9 אחוזים, בעוד הזכיינית רשת ששידרה שידור חוזר של "משחקי השף", קיבלה 3.5 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "המטה המרכזי" הגיע אל החדשות עם 6.3 אחוזים.