רגע אחרי שכבשה את המסך ב"אביב או אייל" וזכתה בתואר "תגלית השנה" של התכנית, משחררת מצדה איש ימיני באופן רשמי את שיר הבכורה שלה - "איפה הוא היום", שכתבו והלחינו אבי אוחיון ואסי ישראלוף. השיר שבוצע לראשונה בגמר התכנית, לפי השמועות בתעשייה, נכתב בכלל לאלבומו החדש של גולן, שהחליט לוותר עליו לטובת הטאלנטית שלו.



הסינגל, בלדה מלנכולית על אהבה אובדת שלא נותנת לאיש ימיני מנוח ומרגוע, בנוי במבנה הקלאסי של בית ופזמון שאמור לסחוף ולרגש כשהוא ממצה את מלוא יכולותיה של המבצעת, אך בפועל זה לא מה שקורה. 





אם נהיה כנים, גרסת האולפן די מאכזבת ונשמעת הרבה פחות טוב מגרסת ההופעה החיה שבוצעה בתכנית. אין ספק שלמצדה יש פוטנציאל אבל בהקלטה מהאולפן היא נשמעת מאוד עצורה, חובבנית ולא מרגשת בביצוע. נראה שהזמרת הצעירה לא נותנת לעצמה להיפתח ואף על פי שהיא שרה מדויק, חסרות לה האנרגיה והתשוקה שהייתי מצפה לשמוע ממי שזה עתה זכתה בתכנית כישרונות.



בשלב זה אולי כדאי לתת לזמרת בת ה-16 ליהנות מהספק ולהניח שמדובר רק בהקלטת האולפן הנוכחית, ושאולי, בשירים הבאים היא תישמע יותר משופשפת, אבל בשלב הזה - הביצוע נשמע די בוסרי וכזה שלא מממש את הפוטנציאל והציפיות שניצבו למול עינינו.