רגע לפני כניסת צום יום הכיפורים, התנצל היום (שלישי) הזמר אביב גפן בפני המשורר יוסי גיספן, שאת שיריו כינה בעבר "זבל". בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב גפן: "לרגל כניסת יום כיפור הרגשתי שזה הזמן המתאים לבקש סליחה מיוסי גיספן על מילים מיותרות וזולות שאמרתי על שיריו בתכנית בלהט הוויכוח. יוסי גיספן אחראי להרבה טקסטים שמשמעותיים להרבה אנשים, ויהיה פחדני מצידי להסתתר מאחורי העורך הראשי. אז סליחה יוסי, וגמר חתימה טובה.



בעבר עלה שמו של גיספן לכותרות בהקשר של זמר אחר, אפרים שמיר, לאחר שהאחרון תקף את גרסת הכיסוי שביצעה שרית חדד לקראת חגיגות ה-70 לעצמאות ישראל, לשיר של להקת כוורת 'נתתי לה חיי', וכינה את הביצוע "דאעש עם שיר".



"הביצוע של השיר היה יפה", אמר גיספן בראיון ב-103FM, והוסיף: "אני מציע לאפרים שמיר שלא יבקר מוזיקה כי הוא בעצמו יוצר. אני קורא לו להפסיק להביך את היצירה המפוארת שלו מהעבר. גם אני נפלתי פעם למלכודות שהוא הניח בעמודי הפייסבוק שלו ומצאתי את עצמי מתווכח עם אדם חשוך וגזען שכל מי שלא נראה כמותו הוא הערבי החדש. מי אתה אפרים שמיר? היית יוצר מדהים וכיום אתה לא יכול לסבול את עצמך כי אתה נראה כמו בהמה ונשמע כמו אידיוט וגזען שתוקף את כל מי שמסביב. הוא אוהב רק את עצמו ושונא את כל השאר. אפרים שמיר- תתבייש לך, אתה מבייש את הלהקה בה כיכבת, זה פשוט מביך".



גיספן. צילום: אביב חופי
גיספן. צילום: אביב חופי