מהרגע שיצאה הודעה לעיתונות על המארז החדש של אריק איינשטיין "שיר שחלמתי" עלה חיוך על פני מכיוון שבתקופה כזו כמעט ולא מודפסים דיסקים.


מארז מושקע כזה מעורר צפיות גדולות מאוד במיוחד אצל חובבי מוזיקה כמוני. אז מה קיבלנו כאן? ראשית, מארז מעוצב לתפארת. שנית, איכות משופרת של סאונד ומעל הכל חוברת מכובדת בת 80 עמודים.



המארז מצליח להחיות את אריק איינשטיין שבין השנים 69-78 ולעורר געגוע לאריק ולמשוררים והמלחינים הרבים עמם עבד, כך שיחד עם אריק אתם מקבלים כאן אוצר של זמר ופזמון שיש לו ערך היסטורי בזמר והפזמון העברי.





אם יש אלבומים של אריק שאולי אתם פחות מכירים המארז ייתן לכם הזדמנות נוספת. מגיעה גם מילה טובה לחברת פונוקול, שיצאה בצעד חסר תקדים למהלך רה-מאסטרינג מהמקיפים והמרשימים שבוצעו אי פעם בארץ, לכל האלבומים האלה.



אאוטסיידרים – בקצב הלב


עם אלבום חדש ומבטיח הנאה צרופה מספר אבי אמתי סולן ומייסד ההרכב שהתגובות לאלבום נפלאות: "השקענו הרבה מאוד מחשבה, שעות וציוד כדי להגיע לסאונד שרצינו וגם ל-11 גיטרות. לא הסתכלנו על השעון כי רצינו שהשירים יקבלו את העיבוד הנכון ללא מחשבה אם השירים יתאימו לרדיו. לשמחתי, מי שאוהב מוזיקה אוהב את האלבום.



את ההרכב הקמתי לפני חמש שנים והוא עבר לא מעט שינויים עד שהתמסד לפני כשנה וחצי. את ירדן הרמתי ראיתי מנגן עם הרכב אחר וראיתי בו משהו שאמרתי לעצמי שווה לדבר אתו. שרון ואני מכירים זמן רב. דניאל היה אתנו שנתיים, אבל חיידק הטיולים בעולם ניצח והוא נסע למזרח. אנחנו כבר זמן עם איציק עובדיה על התופים וסנוף על הבאס ואנחנו רק מחכים להתחיל להופיע".