היה מרגש מאוד אמש בזאפה הרצליה. עשרות מעריצים ובעיקר מעריצות שרופות של הזמר אדם הגיעו לחגוג איתו שנה בדיוק לסיבוב ההופעות שנקטע בצורה דרמטית באשפוז ארוך וממושך.



אדם, שנראה בשירים הראשונים נרגש מאוד מהמעמד, התייחס למחלתו ואמר: "אני שמח לחגוג אתכם את השנה להולדתי מחדש. כל מה שקרה לי הבהיר לי כמה לא מובן מאליו שאני חי. כמה לא מובן מאליו שאני זוכה לאהבה הזו מכם המעריצים, שמלווים אותי כבר 30 שנה".



הזמר אדם. צלם : ניקול דה קסטרו, יח"צ
הזמר אדם. צלם : ניקול דה קסטרו, יח"צ



בין הלהיטים שהקפיצו את הקהל בדיוק כמו בתקופת הזוהר של אדם ("סוד", אין מוצא", "שקיעה אחת" בביצוע מרגש במיוחד) בלט הסינגל החדש שיצא לרדיו "בסוף כולם רוצים אהבה". שיר נוגע ללב, שמבטא את השינוי שעבר אליל הנוער שיצא מהארון והלך עד הסוף עם האמת שלו.



"אנשים דוהרים בכבישים \ נוטשים חלומות שמותר להגשים \ אנשים מחפשים עוד תשובה \ עולים ויורדים בין ייאוש ותקווה \ ובסוף כולם רוצים אהבה"





אדם קיבל אתמול הרבה חום ואהבה לא רק מהקהל שהיה על הרגליים ולא הסכים ללכת גם 20 דקות אחרי שכבו האורות, אלא גם מהקולגות: רון רוזנפלד ("פורטרט") ומייקל הרפז ("היי פייב"). כל אחד מהם התקבל בחיבוק חם ונשיקה על הבמה שהסבירה גם מדוע הם נבחרו לאירוע החגיגי. 


אין לי היכרות אישית עם אדם, אבל ממה שראיתי אתמול על הבמה השם שבחר לעצמו חיים כהן הולם אותו כמו כפפה ליד. מדובר באיש של אנשים, אחד שאוהבים לאהוב. זו הסיבה שמדינה שלמה עצרה את נשימתה והתפללה לשלומו כשהיה מאושפז והייתה סכנה ממשית לחייו. לא אשכח את ההופעה של אילנה אביטל במועדון גריי ביהוד בזמן שהיה מאושפז. הזמרת אמרה אז על הבמה: "אדם החבר הטוב שלי היה אמור להופיע איתי וכולנו מתפללים שיהיה חזק ויחזור אלינו בריא ושלם". כל הקהל מחא כפיים בהתרגשות וניכר שגם בהופעה של זמר אחר מספיק האזכור של שמו בשביל לרגש את הקהל.

אדם הזמר. צלם : ליאור צור, איכילוב
אדם הזמר. צלם : ליאור צור, איכילוב


עוד הוכחה לפופולריות של אדם אפשר לראות באלבום החדש, שהופק על ידי רפי קריספין ומומן בזכות קמפיין הדסטארט שסחף מאות מעריצים, אמנים ואנשי תעשייה שהפכו את הפרויקט מחלום למציאות.

בחודשים האחרונים הספיק אדם להופיע מול אלפי אנשים כמופע הפותח של להקת אה-הא בישראל, ולהתארח פעמיים בהופעות של אביב גפן בלייב פארק בראשל"צ ובקיסריה. בחנוכה הקרוב הוא גם יחזור לתפקיד המיתולוגי שלו כאיש הפח במחזמר "הקוסם". כך שנראה שאדם כאן כדי להישאר, וטוב שכך.