מופעי חנוכה הולכים וצוברים תאוצה בשנים האחרונות, ומה שהיו פעם הופעות צנועות עם כמה זמרים ופזמונים מקוריים, הפכו לאירועי ענק עם מאות רקדנים, פירוטכניקה ומוצרים נלווים. אחרי מופע "פסטיגל Freestyle" הגרנדיוזי שהולך להגיע לבמות בחג הקרוב, אירוע מוזיקלי גדול נוסף נכנס היום (שלישי) לתחרות על גודל ההפקה וכספי הצופים.



עומר אדם, נינט טייב, שלישיית מה קשור, עידן עמדי, מארינה מקסימיליאן, נדב גדג׳ והזמרת הקפריסאית אלני פוריירה שכמעט וגנבה מנטע ברזילי את תואר המנצחת של האירוויזיון, הולכים לעלות לראשונה על במה אחת במסגרת המופע "פופ אפ".





מדובר בפרוייקט מוזיקלי שאפתני ראשון מסוגו מאחד שבעה מכוכבי השירה הגדולים שעשו את השנה במוזיקה - למפגשים נדירים על במת 360 מעלות - לשבוע אחד בלבד.



במופע עמוס הכוכבים יהיה ניתן לצפות בשירים המוכרים יחד עם דואטים מיוחדים שיופקו במיוחד בליווי להקת נגנים חיה על הבמה - תחת ניהולו המוזיקלי של עמוס בן דוד. בהפקת האירוע מבטיחים לספק לצופים הפתעות - אז האם נראה את עומר אדם חובר בשנית לנינט טייב לשיר "מאמי זה נגמר" שכבר ביצעו במהלך המופע שלו באותו האולם? האם שלישיית "מה קשור" תלך על עוד להיט עם גוון קומי כמו "תנו לו צ'אנס" (אני שר מהלב)? האם נדב גדג׳ והזמרת הקפריסאית אלני פוריירה ייצרו להיט פופ מקפיץ שראוי לאירוויזיון? בחנוכה הקרוב נגלה.

החל מ 4.12, היכל מנורה תל אביב, לכרטיסים קופת תל אביב *2207. מחיר כרטיס: 69-219 שקלים