אם המילים "שרי שרי ליידי" מוכרות לכם, ומזכירות לכם מסיבת כיתה אי שם לפני שנים - כנראה שאתם ילידי שנות ה-70. מי לא זוכר את צמד הפופ הגרמני Modern Talking שכיכב כאן בענק בשנות השמונים? אלה היו ימי הדיסקו. 

הלהקה זכתה להצלחה עולמית מסחררת בשנת 1984 עם הלהיט "You're My Heart, You're my Soul" שהביא אחריו שלל להיטים נוספים ומכירה של מעל 65 מיליון עותקים בין השנים 1998 ועד 2003. עד היום נחשבת "מודרן טוקינג", שזכתה כאן לשם "דיבור חדיש", הלהקה הגרמנית המצליחה ביותר בהיסטוריה.

תומאס אנדרס סולן להקת מודרן טוקינג (צילום: יובל אראל)
תומאס אנדרס סולן להקת מודרן טוקינג (צילום: יובל אראל)

סולן הלהקה, תומאס אנדרס בן ה-58, המכונה גם "הג'נטלמן של המוסיקה", ממשיך לרגש בהופעותיו, בקולו הייחודי ובאלגנטיות סוחפת, ולוקח את הקהל למסע חוויתי מוזיקלי בזמן עם הלהיטים הגדולים. שלוש שנים אחרי ההופעה שנתן כאן בהיכל התרבות והייתה מלאה עד אפס מקום, הוא חוזר להופיע בישראל בפברואר הקרוב.

במהלך הקריירה המפוארת שלו הקליט כ-25 אלבומים, וקיבל שלל פרסים. בימי צמד הפופ, זכה ביותר מ-420 פרסי זהב ופלטינה על הישגיו האמנותיים ועד היום. ב-2017, רק לאחר שהשפיע והטביע את חותמו על היסטוריית המוזיקה הבינלאומית, הקליט לראשונה אלבום בגרמנית.

על הבמה בהיכל יבצע את מיטב השירים מאלבומי הסולו שלו לצד בלדות אהבה רומנטיות, מקצבים מרקידים וכמובן את מיטב להיטי הענק של  הלהקה: "You're My Heart, You're My Soul", "Cheri, Cheri Lady", "Brother Louie", "Atlantic Is Calling", “With A Little Love” and more… You Can Win If You Want".

הופעה אחת בלבד תתקיים ב-1.2.2022 (שלישי) בהיכל מנורה  - תל אביב – בשעה 21:00. מחירים החל מ-199 ₪ עד 4999 ₪ בהתאם למקום הישיבה. כרטיסים באתר לאן ובאתר הרשמי של תומאס אנדרס

מכירה מוקדמת ללקוחות "לאן" וחברי מועדון המעריצים הרשמי תחל ביום רביעי ה-17.11 בשעה 09:00. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תחל ביום חמישי ה-18.11 בשעה 09:00. 

*עדכון: עקב התפשטות ואריאנט האומיקרון ומגפת הקורונה בעולם, בוטלה ההופעה של תומאס אנדרס ומודרן טוקינג בנד שתוכננה ל 1.2 בתל אביב. זיכוי כספי מלא לרוכשי הכרטיסים יבוצע באופן אוטומטי והכסף יוחזר לכרטיס האשראי.