שושנה בפורים - אברהם טל ממשיך להופיע ברחבי הארץ


טל והרכבו המשובח מבצעים את השירים האהובים במופע שכולל את שירי האלבום שושנה לצד להיטי האלבום “אורות” ושירים אחרים, חלקם בעיבודים חדשים והפתעות נוספות.


איל ניסנבוים - תופים , אלון רדעי – קלידים, יוני אמבר - גיטרות, עופר אשד – בס, שרון רוזנבאום – שירה.


הערב בקיבוץ דורות, מחר במועדון ברלה קיבוץ להבות חביבה ובפורים, 6.3, בזאפה הרצליה ב-14:30 וב-22:30.



צעירים במשכן - האופרה הישראלית, מעלה את 'חליל הקסם' ואת 'סינדרלה' 


הסדרה ' שעת אופרה לילדים', שמיועדת לגיל הרך (8-3), מעלה עיבודים לאופרות מוכרות. ההפקה של "חליל הקסם" מאת מוצרט, בליווי פסנתר בביצוע זמרי האופרה סטודיו של האופרה הישראלית ובליווי פסנתר, הנחייה, תלבושות צבעוניות ובבימויו של ניב הופמן תועלה ביום רביעי, 4 במרץ, ב- 10:30. ולמחרת תועלה ההפקה של סינדרלה מאת ג'ואקינו רוסיני, באותה שעה. 


מחיר כל מופע: 35 שקלים, מיועד לגילאי 8-3, משך המופע כשעה. כרטיסים 03-692777 או באתר: www.israel-opera.co.il. המופע מתקיים באכסדרת בית האופרה, כאשר הילדים ישובים על שטיחים והמבוגרים סביבם על כסאות.


אופרה לילדים. צילום: יוסי צבקר



מסע תרבותי - מוזיקה: גרגורי פורטר הוא האורח האחרון בעונה הנוכחית של ג'אז במשכן


גרגורי פורטר, זוכה פרס הגראמי לאלבום הג’אז הווקאלי הטוב ביותר לשנת 2014, מגיע לביקור בכורה בישראל. פורטר הוא אחד מהשמות החמים ביותר בסצנת הג’אז האמריקאית. פורטר - זמר ג’אז, כותב שירים ושחקן, הוא זמר בריטון עם קול גדול, יציב וחזק ועם נשמה ענקית. במוזיקה שהוא מלחין הוא משלב ג’אז עם סול בצורה ייחודית, ובשירים שלו הוא מצליח לקיים איזון מדויק בין האישי והפוליטי. "כדי לספר את הסיפורים של התרבות ואת מה שקורה כרגע ברחובות," אומר פורטר, "אנחנו צריכים לכתוב דברים חדשים ולומר דברים חדשים”. במופע יצטרפו אל פורטר צ’יפ קראופורד בפסנתר, עמנואל הרולד, תופים, ארון ג’יימס בס ולקסיה בנג’מין בסקסופון אלט.


גרגורי פורטר, The Culture Trip, 20.3.15 ב- 22:00, במשכן לאמנויות הבמה תל- אביב.


גרגורי פורטר. צילום: יח"צ



שני הגימלים - מחול: איציק גלילי ותמיר גינץ מעלים שתי יצירות בכורה


להקת המחול קמע תעלה במרץ בבכורה, שתי יצירות בערב אחד, “Things I Told Nobody” מאת הכוריאוגרף איציק גלילי, ואת "שמיים אדומים" מאת הכוריאוגרף תמיר גינץ. גלילי לשעבר רקדן בבת דור ובבת שבע, עבר להתגורר בהולנד לפני 25 שנה והפך לאחד מהיוצרים המוערכים ביותר באירופה. הערב מחדש את הפעילות הרפרטוארית בלהקת קמע, "בכוונתי למנף את היכולות הווירטואוזיות של הרקדנים שלנו," אומר המנהל האמנותי של הלהקה תמיר גינץ "ולתת בלהקת המחול קמע במה ליצירות של כוריאוגרפים מהמובילים בעולם בשנים הבאות". 


משך המופע: שעה.


 



להקת המחול "קמע". צילום: אבשלום לוי