יורה ובוכה - שון פן מספק סיבה טובה לצאת מהבית.



"מתנקש על הכוונת" (The Gunman), סרטו של פייר מורל (חטופה) בכיכובו של שון פן, עלה אמש לאקרנים. התסריט מבוסס על רומן צרפתי משנות השמונים. מרטין טרייר (שון פן), מתנקש מקצועי בינלאומי שמצפונו מייסר אותו, מעוניין לצאת ממשחק הדמים על מנת לחיות חיים שלווים עם אהובתו משכבר הימים. אבל לארגון שמעסיק אותו יש תכניות אחרות עבורו והוא נאלץ לנוס על נפשו ברחבי אירופה.



זהו סרט שמעלה נושאים חשובים, כמו למשל הניצול של המחצבים בקונגו האפריקנית על ידי חברות מערביות, אבל לא חסר בו אקשן מהסוג הישן והטוב – מרדפים, קרבות יריות והתקלויות פנים מול פנים. שון פן (54), שממעט להופיע בימים אלה, נראה במיטבו ומביא למסך רבדים של עומק רגשי, שרק שחקנים מעטים מסוגלים לו, כשלצידו צוות מרשים של שחקנים החל מחאוויר בארדאם ועד לאידריס אלבה (סוכן האינטרפול).



מסע אל הדמיון - להקת המחול ענבל פינטו ואבשלום פולק מעלה מחול לילדים.



"דגי זהב", מסע אינטימי אל הדמיון אשר הופך את הפרטים הקטנים של החיים לעולמות חדשים מלאי הומור ופיוט - השגרה השוחקת של החיים, הופכת מתוקה ועשירה כשמשחררים את כבלי הדמיון. ייחודו של המופע הוא בשילוב בין האומנויות של התיאטרון לבין המחול, מופע מלא בקסם, ביצירתיות, בהומור וביופי. המגע הישיר והאינטימי עם הקהל יוצר לצופה חוויה מרגשת, מפתיעה ומעוררת מחשבה. מתאים מגיל 6 ומעלה.



יום שני ב-17:00 בבית מזיא ירושלים. טלפון לרכישת כרטיסים:03-5105656.


צילום: אייל ולדמן, יח"צ



השתנות מתמדת - קבוצת התיאטרון רות קנר מעלה מופע חדש ומסקרן.



"שעת הגלגול", יצירה חדשה מאת רות קנר מעלה שאלות על היכולת (או אי-היכולת) להשתנות. תְוואי התגלגלותו של טַוואי המשי, של התפתחותו, מסחורו והתפשטותו בעולם, הוא סיפור על יכולת התגלגלות מסתורית, מופלאה, סיפור שהוא עצמו מתהפך ומתגלגל. היצירה הבימתית נעה בין שכבות מתחלפות: תיעוד גלגולן של תולעות המשי שגידלו חברי קבוצת התיאטרון, פרק מהספר "טבעות שבתאי" מאת וו. ג. זבאלד בתרגומה של טלי קונס, קטעי סצנות המתחקות אחר מאבקי השתנות של דמויות, גלגולן של ידיעות ותמונות מהשנה האחרונה בעיתונות המקומית. היצירה מעלה שאלות בוערות על הקשר בין הגוף השליט לגוף המוכפף, שאלות על יכולתם של מנגנוני הכוח לפקח למשטר ולהצר את חיי האדם בהתאם להעדפותיהם.



הפרויקט מתרחש בחלל מיוחד במינו – בית המידות ברחוב לילינבלום. 26.3, ב- 19:00, 21:30, 27.3 ב- 14:00, 28.3 ב-19:00, רכישת כרטיסים: www.ruthkanner.com , 077-5155401.


"שעת הגלגול". צילום: יח"צ