לונדון וארצי מדברים על עצמם - מפגש



קובי מידן משוחח עם אישי תרבות המועדון הזאפה. בשני המפגשים הבאים בסדרה 'מדברים בזאפה' יתארחו ירון לונדון (היום), שיספר על חייו ויקרא קטעים מהאוטביוגרפיה שלו, ושלמה ארצי, (12.4), שידבר על החיבור בין המסע הפרטי שלו למסע הקולקטיבי של כולנו.



מועדון זאפה הרצליה, רחוב מדינת היהודים 85 -OUTLET הרצליה פיתוח, קומה 2, פתיחת דלתות : 19:45, שעת התחלה: 21:30, טל’ מרכז הזמנות זאפה: 03-7626666 / 9080*



כלים שלובים - אמנות



תערוכה שמוקדשת ליחיאל שמי מוצגת במסגרת פסטיבל הפיסול במעלות תרשיחא. התערוכה, שנפתחת במסגרת אירועי פסטיבל הפיסול הבינלאומי 'אבן בגליל', מציעה התבוננות ייחודית ביצירותיו של יחיאל שמי, כהשראה ליצירותיהם של שלושה אמנים ששימשו כאסיסטנטים בסדנה שלו בפרקי זמן שונים: שמואל פאר, רמי ארמה ועידן ארז.



יחיאל שמי, חלוץ פיסול הברזל המודרני וחתן פרס ישראל לאמנות הפיסול תשמ"ו, יצר שפה פיסולית חדשנית, היה אדם בעל אישיות עוצמתית, והשאיר חותם ייחודי באמנות הישראלית.



פתיחה ביום ראשון בשעה 19:00. גלרית אפטר, מרכז אמנויות מעלות תרשיחא, רח' בן גוריון 15, 04-9977150.




צילום: יח"צ


קצר ועצמאי - קולנוע



פסטיבל קינו קברט מזמין קולנוענים ואוהבי קולנוע ליצור סרטים קצרים. במהלך החג תהפוך תל אביב לעיר הסרטים, עם פתיחתה של מעבדת הקולנוע הראשונה מסוגה בארץ.



במתחם גלריית אלפרד בת״א ייפגשו אמנים, יוצרים ושוחרי קולנוע, שיחברו במקום לצוותים שיפיקו מגוון סרטים קצרים במספר סבבים. הסרטים יוקרנו כבר במהלך אותו שבוע לקהל הרחב, המוזמן גם הוא לקחת חלק בפעילות, לשחק או לעזור בהפקה. אקשן.


ערב ההיכרות נערך אתמול. הפסטיבל יימשך עד ל-11.4.



לפרטים והרשמה www.kinotlv.co.il.


צילום: יח"צ