חברים לדרך

מאור כהן ופיטר רוט. אורח: מיקי גבריאלוב. הערב (8.4), פתיחת דלתות: 20:15. זאפה תל אביב, ראול ולנברג 24, רמת החייל, תל אביב

״מאור ואני זה סיפור של 15 שנה. אנחנו בעצם כבר מ־98' מופיעים יחד באופן די קבוע. מדי פעם היו הפסקות, אבל מ־98', אז הפקתי לו את האלבום הראשון כסולן דרכינו הצטלבו הרבה פעמים. גם את האלבום הצרפתי משירי בודלר הפקתי לו, את השירים ל׳עבודה עברית', את השירים החדשים באלבום האוסף האחרון שלו ועוד מלא דברים באמצע. אנחנו באמת חברים טובים עם אותן אהבות מוזיקליות״. כך פיטר רוט על קשריו ההדוקים עם מאור כהן, שיעלה אתו היום לבמה במופע רוקנרול אקוסטי עם מיטב הלהיטים של כל אחד מהם, מכל הזמנים.
 
 
מסיבה ויראלית
 
״פרוג׳קט X". הערב (8.4), 22:00, 2 yes קומדיית נעורים פרועה וחסרת מעצורים, במרכזה שלושה תיכוניסטים צעירים שרוצים לשדרג את הפופולריות שלהם. האמצעי: הרמת מסיבה כשההורים שלהם מחוץ לבית. לפני שהם מבינים מה קורה, ההזמנה הופכת ויראלית והאירוע הופך להיות אחת המסיבות האפיות והפרועות ביותר אי פעם, עם נזק סביבתי ברמת אסון טבע בינוני, כמה מעצרים, הרבה מאד האנג־אוברים, הורים רותחים מכעס ושלושה בחורים מאוד מאוד פופולריים. במאי: נימה נוריזאדה. שחקנים: מיילס טלר, תומס מן, אלכסיס קנפ. ארה״ב 2012.


 לא עוצרים. ״פרוג׳קט X". צילום: יח"צ