המלצות התרבות לשבוע הקרוב בתחום המוזיקה והאמנות:

ערב של כוכבים

 
טלוויזיה

טקס פרסי הסרטים של MTV בהנחיית איימי שומר, מזמן למסך את הכוכבים הגדולים.

בימת האירוע תהפוך לשדה קרב אפי, אומרים מארגני הטקס היחיד מסוגו. ‘שומרי הגלקסיה’ יתמודד ראש בראש עם ‘צלף אמריקאי’ ונשים קשוחות כמו ג'ניפר לורנס, אמה סטון, ריס ווית'רספון וסקרלט ג'והנסון יילחמו על פרס הפופקורן המוזהב. צ'אנינג טייטום וכריס פראט יתחרו מול כריס רוק וקווין הארט על פרס ‘ההופעה הקומית הטובה ביותר’, רוזריו דוסון תתמודד מול ג'ייסון סודייקיס, ג'ונה היל וסת' רוגן בקטגוריית ‘רגע ה-WTF הטוב ביותר’, מריל סטריפ וג'יי.קיי סימונס מועמדים לפרס ‘הנבל הטוב ביותר’, וזאק אפרון יגן על תואר ‘ההופעה הטובה ביותר ללא חולצה’, מול דוגמנית העל קייט אפטון וסנסציית הנוער אנסל אלגורט.
הטקס בגרסה הערוכה והמתורגמת, ישודר ביום שני ב-21:00 בערוצי MTV.

 שדה קרב אפי. המנחה איימי שומר (צילום: MTV)

בית החולם

אמנות 

בית בן גוריון מציין 40 שנה בתערוכת כרזות.
לקראת יום העצמאות, מצדיעים 20 מעצבים מקומיים למורשתו של ראש הממשלה הראשון ומציינים 40 שנים לבית בן-גוריון. כרזות שעוצבו ברוח הבית, האיש והחזון, יקשטו את שדרות בן-גוריון, את מתחם הבית ויוצגו גם בנמל התעופה בן-גוריון ובאוניברסיטת בן-גוריון. בן גוריון הוריש את ביתו למדינת ישראל והבית נפתח לקבל הרחב ומציג את ההיסטוריה של ישראל בתקופת הקמתה ובשנים הראשונות.
כניסה חינם. ביום העצמאות ייערכו במקום סיורים מודרכים בעברית ובאנגלית מדי שעה עגולה, בין 10:00 – 17:00.
למידע נוסף: אתר בית בן-גוריון http://www.bg-house.org

 כרזות בבית בן גוריון, עבודה של יעל קשלס
החברים של אריק

מוזיקה
 
סופשבוע מוזיקלי יוקדש לשירי אריק איינשטיין.
סופשבוע מוזיקלי לזכרו של אריק איינשטיין במלאת שנה למותו ייערך השבוע במלון פסטורל כפר בלום. 
מיקי גבריאלוב יופיע בערב מיוחד עם השירים הכי יפים בפסקול הישראלי, אותם הלחין עבור אריק איינשטיין במהלך עבודתם המשותפת ארוכת השנים. בין המשתתפים בערב הזה ובמופעים אחרים במהלך סוף השבוע יהיו גם יואב קוטנר, אורי בנאי, ניקי גולדשטיין, דוד קריבושי, ניב קאופמן, מירה עוואד ועוד.
16-18.4, לפרטים והזמנות: 04-6836611  www.kfarblum-hotel.co.il.