הלהקה חוזרת עם מופע 'המסיבה'



שנתיים מאז שאתניקס העלו את המופע 'המסיבה של אתניקס' במועדון התיאטרון תל אביב, תעלה הלהקה הערב לבימת אמפי שוני עם כל שיריה האהובים - מתי לחזור, ציפור מדבר, קטורנה מסאלה, כתם הפרי, תותים, עכשיו אני בבית, ג׳סיקה, שיר ישן ,תביא קצת דינרוס, BMV שחורה, היא לא תשוב, במכונית, שנים שנים, הטעם שנשאר, כי החיים כל כך יפים, מה יוצא, גנב, אהבת חינם, העיר הלבנה, בא עם חיוך ועם שירים מהאלבום החדש.



הערב, פתיחת דלתות: 19:30, תחילת המופע: 21:00. להזמנת כרטיסים: זאפה 9080*



מי הזיז את הגבינה שלי



להקת קולבן דאנס מציגה העלאה מחודשת של מופע תיאטרון מחול לילדים ולכל המשפחה: ״מי לקח את הגבינה שלי?״, המבוסס על שלושה משלים מוכרים של איזופוס: העורב והשועל, הנמלה והצרצר, האריה והעכבר. במהלך ביקור בספריה, קבוצת ילדים ננזפים על ידי הספרן, וכשנשאלים לפשר התנהגותם הפרועה, הם עונים: זה משעמם לקרוא! האמנם? הספרן ההמום מתשובתם מחליט ללמד אותם לקח. הילדים הנותרים שומעים לחישות מוזרות וספר מופלא וגדול מימדים מתגלה לפתע לעיניהם, כאשר מתוכו יוצא הסופר ובידו חריץ גבינה! מרגע זה ואילך זוכים הילדים להציץ אל תוך עולמם הקסום של משלי איזופוס דרך חור...הגבינה.
לגילאי גן ועד כיתה ג', מחר ב- 11:30, במרכז סוזן דלל, תל אביב, לרכישת כרטיסים - קופת סוזן דלל 03-5105656


הופעות חיות של להקות גרוב ואינדי בכל יום שישי בנמל תל אביב

נמל תל אביב יארח הופעות חיות של להקות גרוב ואינ-די ישראליות, החל מה-8 במאי ועד ה-26 ביוני. במסגרת ארועי ״גרוב בנמל״, יופיעו בין השאר אלון עדר ולהקה, גיין בורדו, עדי אולמנסקי, LBT, באטרי-נג טריו, אייזאה, Benjamin's Brother, סול מונק, & Russo Weinberg, EREZ. במופע הראשון היום, תופיע מיקה קרני עם 'קול דודי, מתוך גדול שירי האהבה בכל הזמנים, בלחניה של מיקה עם האנסמבל שלה שמפליא לשלב מוזיקה יהודית מסורתית עם מקצבים אפרו-אתניים וטעמי שירת העמים.
גרוב בנמל, שישי ב- 17.00, בין התאריכים 8.5-26.6, הכי ניסה חופשית. מיקום: דק צפוני, סמוך לארגז החול, נמל תל אביב