הגזוז של הדודה



החמישה, שביחד ולחוד השאירו את חותמם על שדה הבידור הישראלי, נפגשים למופע מוזיקלי מיוחד במינו ויוצרים מארג נפלא של שירים כגון: 'נתתי לה חיי', 'יו-יה', 'תשע בכיכר', שיר המכולת' ועוד שירים מהמיטב של שירי הלהקות 'דודה', 'גזוז' ו 'כוורת', וגם להיטי סולו של כל אחד. אל החמישה יצטרפו על הבמה שי וצר - תופים, עמית הראל - קלידים, רוני עיברין -כלי הקשה, כפיר בן ליש - גיטרה ושירה וגילי שפירא - גיטרה ושירה.

15.5, ב-14:00 בהיכל התרבות, תל אביב

יוצרים עתיד
 
שבעה שפים צעירים נבחרו לעמוד במרכז ״ירדן וינטאג״, פסטיבל היין והגורמה של יקב רמת הגולן. הפסטיבל יציע סדנאות שידונו בהיבט העכשווי והעתידי של יצירת היין בישראל וביקב רמת הגולן וסדנא אחת מהרי גליל. מאז נערך לראשונה בשנת 1998 , הפך פסטיבל ירדן וינטאג' למותג ברמה בינלאומית. השנה, במסגרת הקונספט יוצרים את העתיד שלנו, ישתתפו בו מעל 60 שפים צעירים, ממסעדות מובילות בישרא-לף שהפסטיבל מעניק להם הזדמנות לעמוד בפני קהל רחב של אנשי מקצוע מהתחום: שפים, אנשי יין, עיתונאים מהארץ ומהעולם ואוהבי אוכל ויין.
 
14.5, מחיר כרטיס 700 ש״ח, כולל השתתפות בסדנאות, טעימות וארוחות במהלך כל היום וכן מופע רוק של שלום חנוך. לפרטים נוספים: 0456700803

אמנות השירה

ארבעה מופעים יועלו במסגרת התערוכה '1965 היום'. חווה אלברשטיין, מיכה שיטרית וארקדי דוי כין, כנסיית השכל ושלומי שבן, יופיעו בחלל התי ערוכה עצמה בין המוצגים הייחודיים המייצגים את התרבות הישראלית בשנת 1965. ב-12.5.15 יתקיים המופע 'שלומי שבן והפסנתר', למחרת ב-13.5 יתקיים מופע אינטימי של מיכה שטרית המארח ארקדי דוכין, ב-14.5 תופיע כנסיית השכל במופע האקוסטי 'מתפשטת', ובמופע הסיום שיתקיים ב-16.5.15 תופיע חוה אלברשטיין.
 
כרטיסים ופרטים נוספים www.imj.org.il