משה פרץ שחרר יום אחרי יום הולדתו ה-32 את אלבומו השביעי, ״סימני הזמן״, המכיל 14 רצועות, וביניהן סינגלים שכיכבו בכל רשימת השמעה אפשרית ובמצעדים והפכו ללהיטים. ביניהם: ״תהיה מאושר״, ״ברצלונה״, ״אם זאת מלחמה״, ״גיבור של אמא״, ״גם אם העולם יתהפך״ ו״אח שלי״.

פרץ חילק את אלבומו בצורה שווה לשירים שקטים ולשירים קצביים בסגנון יווני, רוק רך, ים תיכוני, ערבי ואלקטרוני. בחלק הקצבי של האלבום, כמה שירים בולטים במיוחד. אחד מהם הוא ״אני כאן בשבילך״, שפרץ כתב והלחין לעיבוד של יעקב למאי. שיר חפלאי מקפיץ, קליט, ממכר ובהחלט ראוי לתואר ״להיט המועדונים״. ב"מיליונים", שיר ״כפיים״ בסגנון ערבי, חושף פרץ שילוב מעניין של כלים - קלידים, בגלמה,
וזורנה (כלי נשיפה כורדי) שמושכים את האוזן.

בחלק השקט יותר של האלבום, יש כמה שירים בולטים, ביניהם "חצי משוגע", שנכתב והולחן על ידי פרץ וטל שגב. זוהי בלדה שמדגישה את השליטה הקולית של פרץ, שיודע לתת במניירות במינון הנכון; ו״פחדתי״, בלדה מרגשת המבליטה את קולו ועוצמתו של פרץ בעזרת לחן מעולה של נאור סינוואני. 
״סימני הזמן״ היא בלדה שקטה המלווה לאורך השיר על ידי חליל, מלודיה שמשתנה ומשתלבת יחד עם עוצמתו הווקאלית של פרץ. ללא ספק שיר נושא שנועל את האלבום בתחושת סיפוק.
משה פרץ הוא אמן ורסטילי, שהצליח לפרוץ בגדול לא רק כזמר מבצע, אלא ככותב, מלחין, מעבד ושותף מלא להפקה מוזיקלית. בנוסף לדמותו החייכנית, הכובשת והכריזמטית, פרץ ניחן ביכולות לגעת ברבדים מגוונים, ולהשתלב בכל סגנון - ממזרחית ים תיכונית, עד דאנס־אלקטרוני. בעזרת בחירת שירים נכונה, שליטה בקולו הרך והנקי ודיוק בסלסולים, הוא מוכיח שסימני הזמן אכן נתנו בו את אותותיו והשביחו את יצירתו. 
 
לא ברור רק אם "סימני הזמן" יעמוד במבחן הזמן וישרוד את מהמורותיו, או שכל מה שבאמת מעניין את פרץ הוא לסמן וי בדיסקוגרפיה המצטברת, כמו רוצה להגיד בצורה אחרת, הנני כאן, ואי אפשר יותר להתעלם ממני.