בצל סערת המפגש המסעיר עם שרת התרבות והספורט, מירי רגב, גם חולקו פרסים בטקס פרסי התיאטרון, שנערך היום (שישי) בצהריים במרכז ענב, בתל-אביב. 

בזכות הצגות הקופרודוקציה שלו עם תיאטראות אחרים, התיאטרון הקאמרי לקח הפעם שישה פרסים, אבל התשואות נותבו דווקא לתיאטרון בית ליסין, שגרף חמישה פרסים בזכות הפקות עצמאיות. תיאטרון החאן התכבד הפעם בשלושה פרסים, שני פרסים הוענקו להבימה ופרס בודד ניתן לתיאטרון חיפה ולתיאטרון באר-שבע כ"א.

הפרסים התחלקו בין מספר שיא של תריסר הצגות. במקום הראשון, הצגת "הכיתה שלנו" שקטפה שלושה פרסים. ההצגה מועלית בהפקה משותפת של הקאמרי והבימה. הבמאי שלה, חנן שניר הוותיק, הוכתר כבמאי השנה והניף פסלון נוסף בקטגוריית המחזה המתורגם של השנה. שניר היה כוכב הטקס והתכבד גם בפרס מפעל חיים. 

שני פרסים הוענקו להצגות "הצוענים של יפו" (החאן), "גורודיש" (הקאמרי) ו"המוגבלים" (בית ליסין).

זוכי הפרסים האחרים:

המחזה הישראלי המקורי – "הצוענים של יפו", בבימוי יוסי פולק (החאן).

הצגת הקומדיה – "המוגבלים" מאת גור קורן ובבימוי גלעד קמחי (בית ליסין).

שחקנית בתפקיד ראשי – לאורה ריבלין, על תפקיד מריה בהצגת "סיפור ישן-חדש" (בית ליסין), שניצלה את הבמה לנאום פוליטי חריף. ריבלין הוכתרה כשחקנית השנה בשנת 2000 על תפקידה בהצגת "השיבה למדבר" (בחאן) וגם זכתה בפרס שחקנית המשנה על הופעתה בהצגת "תאונה" (בבית ליסין). בין השאר היא הועדפה הפעם על אולה שור-סלקטר, כוכבת "אלקטרה" בקאמרי ויבגניה דודינה, היא בלאנש דיבוא בהצגת "חשמלית ושמה תשוקה" (הקאמרי/הבימה).

שחקן בתפקיד ראשי – נדב נייטס, כריסטופר בהצגת "המקרה המוזר של הכלב" (בית ליסין), מי שזכה לפני ארבע שנים בפרס השחקן המבטיח בהצגת "אחים בדם", גבר הפעם על שני שחקנים מוערכים כמו נתן דטנר ("גורודיש" בקאמרי) ואיתי טיראן ("איבנוב" בקאמרי), שנשאר עם ששת הפסלונים שגרף בשנים הקודמות.

שחקנית בתפקיד משנה – תיקי דיין על הופעתה בתפקיד קסנדרה בהצגת "וניה, סוניה, מאשה ושפיץ", שתיאטרון חיפה מעלה בשיתוף עם תיאטרונה, הקאמרי. דיין כבר הוכתרה כשחקנית בשנה ב-2004 על הופעתה בהצגת "עיר הנפט" (הקאמרי) וב-2010 על הופעתה בהצגת "מכולת" (הקאמרי/בית ליסין). כמו כן היא זכתה בפרס שחקנית המשנה בשנת 2000 על הופעתה בהצגת "המים זוכרים (בית ליסין).

שחקן בתפקיד משנה – אלון דהן, אפשטין בהצגת "גורודיש", בקאמרי. דהן הוותיק נכנס השנה לראשונה לרשימת המועמדים והיה מועמד גם לפרס השחקן הראשי ב"הכיתה שלנו".

השחקנית המבטיחה – מגי אזרזר, "לחנך את ריטה" (בית ליסין).

השחקן המבטיח – שפי מרציאנו, "המאהב" (הבימה).

מחזאי השנה – גור קורן, "המוגבלים" (בית ליסין).

מתרגם השנה – אהרן שבתאי – "אלקטרה" (הקאמרי).

עיצוב תלבושות – "הנשים העליזות מווינדזור" (החאן).

עיצוב תפאורה - רוני תורן, "בית ברנרדה אלבה" (תיאטרון באר-שבע), שהיה מועמד גם על התפאורה שעיצב להצגת "הכיתה שלנו".

כוריאוגרפיה – מירי לזר, "הכיתה שלנו" (הקאמרי/הבימה), שהייתה מועמדת גם על הכוריאוגרפיה שלה להצגת "חשמלית ושמה תשוקה" של שני תיאטראות אלה.

עיצוב תאורה – אבי-יונה בואנו, "גורודיש" (הקאמרי).

יוצר בתחום המוזיקה – גרשון וייספירר, "הצוענים של יפו" (החאן). המלחין-נגן וייספירר הצליח לגבור על ארבעה מלחינים מהשורה הראשונה.