הזהירו אותי מהפגישה עם רותם סלע.



אמרו לי שמדובר במלכת קרח, יונית לוי של הדוגמניות. חבר שגדל איתה בקריות אמר לי שכבר בגיל 16 תפסה מעצמה. לדימוי הקשוח שלה עזרו גם התבטאויות שלה בעבר. לכן לפגישה עם סלע, דוגמנית ושחקנית בעלת הסמכה כעורכת דין, אני בא עם משפט פתיחה ממיס.



את יודעת שעשיתי עלייך ויקיפדיה לפני שבאתי לפה?


"עכשיו אני יודעת. ומה גילית?"



שלי ולך יש יום הולדת באותו היום (16 באוגוסט).


"וואלה?"



נשבע לך.


"וגם למדונה!" היא צוהלת.



אז איך את חוגגת?


"אני עושה יום הולדת עם חבר טוב שלי. כבר כמה שנים שאנחנו עושים מסיבת יום הולדת משותפת, כי יש לנו יום הולדת כמעט באותו תאריך. הזמנו מלא חברים, ואנחנו הולכים לרקוד עד אור הבוקר. אז כל ההודעות שאתה רואה שאני מקבלת הן בקשר למסיבה".




צילום: שוקה כהן



איפה המסיבה?


"כן. ממש לך אני אגיד".



המסיבה - כדי שלא תישארו סקרנים - אכן התקיימה באותו הערב, כמה ימים לפני תאריך יום ההולדת הרשמי של סלע, במועדון השמונה בדרום תל אביב. החבר שחגג יחד עם סלע הוא לא אחר מאורי פפר, שהוא ואשתו, יעל גולדמן, נחשבים לחברים קרובים מאוד של סלע (32) ובעלה, אריאל רוטר, בנם של בעלי רשת קסטרו. השניים הכירו בתצוגת אופנה של המותג המשפחתי.



אנחנו נפגשים בסטודיו הממוקם לא רחוק מהיכל מנורה־מבטחים בתל אביב. הסיבה למסיבה: סלע מצטלמת לקמפיין של מעצבת־העל מיכל נגרין. "מדובר בקמפיין שאני מאוד אוהבת ומאוד מתחברת אליו", היא אומרת. "אני לובשת תכשיטים ביומיום ובאירועים, אבל על הסט אני תמיד מרגישה שאני באיזו אגדה".



לא מזמן אמרת משפט שהפתיע רבים: "אני לא זקוקה לתשומת לב מהקהל". ירדו עלייך על זה.


"הרבה פעמים שואלים אותי על טוקבקים, ואיך אני חושבת שאני נתפסת על ידי הציבור. התכוונתי שאני פחות מתעסקת בתשומת לב הקהל, ובאיך הסביבה רואה אותי. אני מתעסקת בדברים החשובים: המשפחה והחיים עצמם".



במסגרת קריירת המשחק שלה, סלע שיחקה בסדרת הדרמה "להיות איתה", סדרה "אבודים באפריקה", ב"הבורר" ועוד. והיא כמובן כבשה את המסך גם בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" לצדו של אסי עזר.



בתקופת "הכוכב הבא" הגיעו לרשות השנייה תלונות שאת רזה מדי. איך הגבת כששמעת את זה?


"לא עשיתי עם זה כלום. לפני שאני דמות ציבורית שאמורה להוות דוגמה, אני מי שאני, ואני מרגישה מאוד נוח עם עצמי ועם מה שאני מייצגת".



סלע היא אם לאן בת השלוש ולאורי בת השנה וחצי. "אמהות זה דבר מדהים", היא אומרת כעת. "היא תובענית, לא פשוטה, ואין לי הרבה שעות שינה. יחד עם זה, אני מאוהבת בבנות שלי, האוצר הכי גדול שלי. משוגעת עליהן".



יש תוכניות לקיץ?


"לאחרונה היינו מלא בחו"ל, אז באוגוסט נישאר בארץ, אבל כן ניסע עם הילדים ועם עוד חברים לצפון".



ותוכניות מבחינה מקצועית?


"סיימתי עכשיו להצטלם לסרט של  'גאליס' שצפוי לצאת ב־2016, ועוד מעט מתחילים עונה חדשה של 'הכוכב הבא'".



את מדגמנת, מנחה, משחקת. מה מאתגר אותך?


"מעניין אותי לעשות קולנוע. תחום שעוד לא נכנסתי אליו עד הסוף".



את עושה משהו כדי לקדם את זה?


"כן. מכוונת לשם".



פרסמת סרטון יוטיוב כדי לעורר מודעות לסבל הפרות בתעשיית החלב. את טבעונית. איך נראה המקרר בבית שלכם?


"אני ואריאל הפכנו להיות טבעונים ביחד, אבל הילדים אוכלים כמובן הכל. עוף ובשר הם אוכלים בחוץ, לא בבית, אבל המקרר שלנו מלא בכל טוב".