מותה של השחקנית והזמרת רמה מסינגר הותיר רבים בעולם התיאטרון בהלם. השחקן והמנחה רון שחר חלק עם מסינגר את הבמה ב"עקר בית", במחזה האחרון בו השתתפה ונכח שם כשכבר היה לה קשה.



אתמול, הישר משהות בניו יורק, החליט השחקן לשתף את עוקביו ברגשותיו ופרסם פוסט מרגש עד דמעות שמספר על הרגעים האחרונים שלהם יחד על הבמה:



"לפני חודש וחצי ירדת מהסצינה האחרונה שלך. הלכת מוזר ולא ישר. היה לך קשה, קשה מאד, אבל הלכת. נתמכת ברהיטים ולבסוף חצית את הבמה כולה, ויצאת אל בין הקוליסות. אני חיכיתי שם לכניסה האחרונה שלי, מביט בך נאבקת להגיע. מחכה לליטוף הקבוע שלך על כתפי. צעד אחרי שנעלמת מעיני הקהל שחררת ומעדת עליי. הצלחתי לאחוז בך לפני שנפלת אל הקרקע. טמנת ראשך בחזי ופרצת בבכי. שתקתי, איפשרתי, הבנתי. אמרו שהמצב לא טוב ואז אמרו ניתוח, ושאת מעדיפה שלא נבוא. שלחתי הודעה ולא ענית. כנראה שלא יכולת. והיום אני בניו יורק מקבל הודעה שהלכת לתמיד, שנכנעת. לארורה הזו. צנחתי.




צוות ההצגה "עקר בית". צילום מסך


לביאה שכמותך, איך עברת איתנו חזרות כך מבלי לומר מילה. מבלי לבקש הנחות. איך עלית לבמה באומץ כזה והשפרצת כשרון לכל עבר. שאריק והילדים ידעו שאמא רמה הייתה לביאה יפה לוחמת אמיתית ותמיד זרחה כשדיברה עליהם. וסיים לילה טוב אהובה, ההוא שלקח אותך - תעשי לו מונולוג ואז שיר.



ביי רמה מהממת". 


 

לפני חודש וחצי לערך,אולי חודשיים,ירדת מהסצינה האחרונה שלך .הלכת מוזר ולא ישר. היה לך קשה. קשה מאד. אבל הלכת.נתמכת ברהיטי...

Posted by Ron Shahar on Tuesday, August 18, 2015