תזמורת הבארוק ירושלים פותחת את העונה עם 'מלכת הפיות'

'מלכת הפיות' מאת הנרי פרסל, נכתבה בהשראת 'חלום ליל קיץ' מאת שייקספיר. בביצוע הקרוב של תזמורת הבארוק, תנחה את הקונצרט יפעת מאור  בדמותה של מלכת הפיות, עם טקסט שחיברה המשוררת הילה להב על בסיס המחזה המקורי.

מנצח: דוד שמר, עם סולנים ואנסמבל זמרי מורן.
 
יום שלישי ב- 20:00 בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה, תל אביב, יום חמישי ב - 20:00 בימקא, ירושלים, שבת ב-13:00 בכנסיה היוונית האורתודוכסית, חיפה. לכרטיסים -  6226*.

קבוצת 'מיומנה' מעלה מופע המבוסס על שיריו של מתי כספי

במופע החדש של מיומנה 'מלבי', טווים היוצרים בועז ברמן וג'רלדין ברמן, סיפור על שתי משפחות יריבות, שמנהלות דוכני מלבי מתחרים, הניצבים זה מול זה באותו רחוב ביפו הציורית. 
 
במופע משולבים שיריו האהובים של כספי עם השפה הבימתית העשירה האופיינית לקבוצת 'מיומנה', וביחד נוצר על הבמה מופע מוזיקלי קצבי, תוסס, מרגש ומלא הומור. 
 
לכבוד המופע עוצב בית מיומנה בסגנון הרחובות היפואיים, והקהל נכנס לאווירת המופע עוד לפני שהוא מתחיל.
 
המופעים יתקיימו בבית מיומנה ביפו, לרכישת כרטיסים: EVENTIM  9066*  ובאתר  www.eventim.co.il .
חשיפה לצפון

פסטיבל 'דוקאביב גליל' השביעי יפתח השבוע במעלות תרשיחא
 
למעלה מ-30 סרטים דוקומנטריים מהארץ ומהעולם יוקרנו במהלך ימי הפסטיבל, ייערכו מפגשים עם שחקנים ויוצרים, אירועים לכל המשפחה, סדנאות וימי עיון כמו גם טיולים להכרת האזור ומפגשים קולינריים.  הסרט ‘עד קצה הזריחה’ יפתח את הפסטיבל שחלק ממנו יוקדש לסרטי אמנות, בהם סרטו של תומר היימן 'מיסטר גאגא' על אוהד נהרין. 
 
תכנייה מלאה של הפסטיבל http://www.docaviv.co.il/galilee2015/ פרטים נוספים בטל: 04-9573050 .
בעיקר ברהמס


רפאל וולפיש 

שישיות כלי קשת בפתיחת העונה במוזיאות תל אביב לאמנות
 
עונת הקונצרטים החדשה של מוזיאון תל אביב לאמנות, תיפתח ביום שלישי בקונצרט קאמרי קלאסי.  הצ’לן רפאל וולפיש מארח את אליזבת וולפיש וחגי שחם, כינור, בארי שיפמן ויובל גוטליבוביץ, ויולה והלל צרי, צ’לו,.בתוכנית סרנדה מאת אלגר ושתי שישיות של ברהמס. 
 
27.10.15 ב- 20:30, מוזיאון תל אביב לאמנות, שד’ שאול המלך 27 תל אביב, להזמנות ובירורים: טל. 03-6077070.
נושאי הבשורה

ענקי מוזיקת העולם דיווה פרימל ומיטן חוזרים לערב חד פעמי
 
בני הזוג דיווה פרימל ומיטן חוזרים לישראל עם השירה המקודשת של מנטרות בסנסקריט, מוזיקה הודית ותפילה המונית בשיתוף הקהל.  לבני הזוג יש מיליוני מעריצים ברחבי העולם ואלבומם החדש כבש באחרונה את הרשת. 
 
הפעם הם יופיעו במשכן לאמנויות הבמה, תל אביב, ויצטרף אליהם אמן חליל בנסורי נפאלי, מאנוס, שהוא יליד קטמנדו. מאנוס החל את דרכו המוזיקלית בראגה ההודית הקלאסית, אבל מאוחר יותר שילב גם ז'אנרים רבים אחרים במוזיקה שהוא מנגן.
 
המשכן לאמנויות הבמה בבית האופרה, ביום ראשון ב- 20:00. לרכישת כרטיסים : *9080.