ג'רי סיינפלד מגיע לישראל לארבע הופעות בסוף השבוע ומעריציו הרבים דרוכים ומצפים. שי גולדשטיין ודרור רפאל ראיינו בתכנית "שי ודרור" ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" את אורי סגל, שנחשב למעריץ מס' 1 של סיינפלד בישראל. סגל מחזיק בפריטי אספנות נדירים, כמו ספר עם הקדשה אישית שסיינפלד העניק לשחקן ששיחק את אביו בסדרה והחולצה המקורית של ה"סופ נאצי" מהסדרה, חתומה על ידו.



שי ודרור הצליחו להתקיל את סגל בשאלת טריוויה על סיינפלד, עליה אפילו הוא לא ידע לענות. שי שאל אותו "מה הוא השם המלא של ג'רי בסדרה? איליין קוראת לו ככה כמה פעמים לאורך הסדרה". סגל לא ידע לענות ושי השיב: "אף אחד לא יודע שהשם הוא ג'רום". סגל הציג גם הוא שאלת טריוויה: "מה הוא השם הפרטי של קריימר בפרק הפיילוט, שם שאחר כך התחלף?", וגם ענה את התשובה: "קסלר".

הראיון התקיים במסגרת "מועדון ארוחת הבוקר", גרסת יום חמישי של "שי ודרור", בה השתתפו הפעם גם אורי גוטליב והדר לוי. שאלה שעניינה את פאנל המגישים היא האם מופע הסטנדאפ קומדי של סיינפלד באמת מצחיק, וסגל, שכבר צפה בו בארצות הברית השיב: "כצופה אתה מתחיל בחיוך מזויף ומסיים בכאבי בטן".

חברי "מועדון ארוחת הבוקר" התעניינו גם לדעת כמה השקיע סגל באוסף הממורביליה שלו, ומה השווי שלו כיום. "השקעתי עשרות אלפי שקלים", ענה, "אבל השווי האמיתי הרבה יותר גבוה". עם זאת הוא לא פסל הצעה למכור את אוסף המזכרות: "6 ספרות וזה אצלך".
 
"שי ודרור", כל בוקר ב-7:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103fm".