העיתונאי והשדרן רזי ברקאי שוקל להתפטר מתפקידו כמגיש "מה בוער" בגלי צה"ל בעקבות הצטרפותו של איש הימין אראל סג"ל לתחנה, שהובילה לכך שקוצצה שעה מהתכנית אותה הוא משדר. המגיש הוותיק גילה על העניין דרך הפרסומים בתקשורת בזמן שהיה ביום חופש, ללא הודעה מוקדמת, כך דווח היום (רביעי) בערוץ 10.



מהלך זה מגיע אחרי קמפיין בימין נגד ברקאי. השבוע עמותת "ישראל שלי" דרשה ממנהל התחנה, ירון דקל, להדיח אותו, לאחר שהשווה בין כאבן של משפחות שכולות לכאבן של משפחות מחבלים. שלושה ימים לאחר מכן יצאה ההודעה על הצטרפותו של אראל סג"ל, איש ימין מקורב לנתניהו, שאף הוצע לו להתמודד ברשימת הליכוד.



תגובת גלצ: "ברקאי הוא מבכירי השדרים ובכוונתנו שימשיך לתרום מכשרונו ויכולתיו".


"אני מקווה שישנת טוב הלילה"


בשיחה שהתרחשה בין שמחה גולדין, אביו של הדר גולדין שנפל במהלך מבצע "צוק איתן", לבין ניב רסקין בגלצ, גולדין אמר כי "הגיעו אליי אמירות על מה שרזי ברקאי אמר ואני ואשתי לא האמנו לזה ושמענו את ההקלטה". רסקין העלה על הקו את ברקאי וגולדין אמר לו: "אני מקווה שישנת טוב הלילה".



ברקאי ניסה להסביר על מה הייתה השיחה והדגיש כי "ברגע שמדובר במשפחות שכולות אני מוריד את הכובע". גולדין ענה לו בכעס כי "מה שאמרת היה נורא ואיום". כשברקאי ניסה להסביר שוב את דבריו, גולדין אמר: "אתה רוצה שאני אתייחס למה שאמרת או שאתה רוצה עכשיו להסביר לי מה אמרת?", "קדימה", אמר ברקאי.



"אנחנו נמצאים פה במאבק להוכיח לכל העולם שיש הבדלים עצומים בינינו לבין אויבנו ובגלי צה"ל אתה משווה בין משפחת שאול וגולדין לבין משפחות של רוצחים טרוריסטים. אי אפשר להבין את זה אחרת. אני מציע שלפחות מולי אל תנסה להצדיק את זה", אמר גולדין.



ברקאי המשיך בניסיונו להסביר את השיחה ואמר: "השיחה עם גלעד ארדן נגעה בשני היבטים - ההיבט הפרקטי של אחסון גוויות, האם זה עוזר להרתיע פלסטינים" וגולדין קטע את דבריו ואמר: "אתה מסביר לי את ההגיון בשיחה, אתה מסביר לי על מה דיברתם ואני מתייחס למה אמרת".



"השיחה לא נגעה בהשוואה בין הדר וחיילים אחרים למחבלים פלסטינים", אמר ברקאי, "אלא רק מבחינת התחושה של האם השכולה, אני חושב שאין הבדל".