עשור אחרי שסיים את לימודיו ב"בית צבי", השחקן והבמאי עידו רוזנברג מעלה את ערב היחיד שלו "ביחד" - בקפה תאטרון הקאמרי, ביום שני הקרוב (7 במרץ). 

רוזנברג, שמשחק בימים אלה בהפקה המחודשת של "סיפור הפרברים" לצידן של משי קליינשטיין ורונה לי שמעון, הוא נחשב לאחד הבוגרים העסוקים והמצליחים של בית הספר הגבוה למשחק "בית צבי", מאז שסיים את לימודיו בשנת 2005. הוא השתתף בהצגות של תיאטראות הקאמרי, בית לסין והבימה כמו "כנר על הגג", "האריסטוקרטים", "ריצ'רד השלישי" "שגעון באופרה", ב"סיראנו דה ברז'ראק" ועוד. כמו כן, השתתף בסדרות שונות (ביניהן תמיד אותו חלום) וגם ביים הפקות כמו "נסיך מצרים" והצגות של בית הספר "תלמה ילין". 

ערב היחיד עלה לראשונה לפני כשמונה שנים, כאשר רוזנברג היה בוגר בית הספר, אז קרא לו "לבדי". השירים והסיפורים סבבו סביב חיו הפרטיים, הלימודים והחיים המקצועיים. כעת הוא חוזר לאותם שירים ישנים, ומוסיף כמה חדשים, מנקודת מבט אחרת. 

רוזנברג, מלווה בפסנתרנית שחר גלזר והשחקנית והזמרת רויטל זלצמן ("אויטה", "אחים בדם", "מנדרגולה"), עובר בתחנות חייו, מתבונן וחושף סיפורים וסודות מאחורי הקלעים של המקצוע, תוך כדי שהוא עוצר בתחנות מקצועיות שעבר - בהן לימודיו בבית הספר תחת שרביטו של גרי בילו ז"ל, ושירים מתוך מחזות הזמר "אחים בדם", "אביב מתעורר" ,"שיער" וכמובן "סיפור הפרברים". הערב כולל שירים עבריים ושאנסונים, הכל תחת טיפולו וירטואוזי של השחקן הצעיר.