ננסי ברנדס זכה בסוף השבוע האחרון לערב הוקרה מיוחד, בהשתתפות שורת אמנים דוגמת אייל גולן, שלומי שבת, יהודה פוליקר, צביקה פיק, אדיר מילר וציפי שביט. זאת לאחר שניצל ממוות והחלים מחיידק טורף שהביא אותו לקריסת מערכות. המוזיקאי והבדרן סיפר היום לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "הייתי קרוב מאוד להיות עכשיו בגילוי מצבה. הייתי ברגעים האלה, שאתה פוגש את הפרוזדור הלבן, ובסוף אתה רואה חושך, וקור, ובסוף אתה יוצא מזה ואומר שזה שאני חי זה לא רק רפואה".



"אתה מדבר עם האדם הכי מאושר, שחי את התקופה הכי יפה ומרגשת בחיים שלו, מאז שאני מכיר את עצמי, אחרי שעברתי את התקופה הכי קשה", הדגיש ברנדס. "אני בן אדם שבחיים שלי לא הייתי מאושפז, אני יותר בריא ממה שאשתי מעוניינת. והייתי בקריסה של כל המערכות, מחובר לכל הצינורות ומכשירים ודיאליזה, והרופאים הרימו ידיים. אשתי חיפשה בגוגל פסיכולוגים שיסבירו לילדים למה אבא איננו. המצב היה קריטי. אשתי בכתה כל היום והלילה, ואני בסוף מהטרגדיה עשיתי קומדיה, כתבתי על זה מופע סטנד-אפ. למשל, ברגעים הכי קריטיים שלא ידעו מה קורה איתי, הייתי מקבל מחברה קדישא סמס 'אתה ער?'".

"היום אני בריא לגמרי", אמר ברנדס. "אומרים שהחיידק הטורף הזה נמצא אצל כולם ויום אחד הוא מתעורר, זו הסיבה שמאז אני מדבר בשקט. ב-1 במאי הקרוב אני בן 70. ברומניה הייתי בטוח שכל המצעדים עם הדגלים האדומים זה לכבודי, שככה חוגגים יום הולדת. אני נראה לא רע כי אני שטחי ואינפנטיל. אגב, הבת שלי חזרה בתשובה, התקרבתי לדת, ולפי הקבלה אפשר לדעת את השם של הקופאית".
 
אסף נבו סייע בהכנת הכתבה

"גבי גזית", כל בוקר ב-10:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"