אמנות פוליטית

תערוכה חדשה ‘לארי אברמסון-מרגל’ נפתחת היום במעלות תרשיחא


ציוריו של אברמסון נעים על נתיבי זמן רבים ומגוונים, ויש בהם התייחסויות לאירועים היסטוריים ופוליטיים אקטואליים. אברמסון מציב מול הארץ בה הוא חי שאלות נוקבות ביחס לזהות ולשייכות והוא מציב עצמו כאותם מרגלים ששלח משה לתור את הארץ.



מרכז-אמנויות ע”ש אפטר-ברר מעלות- תרשיחא, רח’ בן-גוריון 15 . הפתיחה היום ב-11:00. 04-9977150



לארי אברמסון
לארי אברמסון



ממתק יפני

מחול
להקת המחול און יאמאדה מטוקיו היא אורחת מרכז ביכורי העתים ותיאטרון תמונע


תיאטרון תמונע מארח את להקת המחול 'און יאמאדה' מטוקיו, לערב שנקרא 'מונאקה'. מונאקה הוא ממתק יפני מסורתי, שעשוי משכבות קרם שעועית מתוקה וביסקוויטים. היצירה עוסקת ברבדים של החיים היפנים הכפריים. הזמן ביצירה נע בין שכבות שונות של פיזיות וריקוד - אינדיוידואליזם ושליטה, עתיק ועכשווי, עירוניות וארכיאולוגיה וניסיון שימור הזמן. מה כבר קרה, מה יקרה, מה הוא ההווה ומה הוא הזיכרון?


הערב כולל שני חלקים - מופע אורח מאת און יאמאדה בביצוע רקדני שנה ב' של המסלול להכשרת רקדנים ביכורי העיתים, ומופע של הלהקה, 'מונאקה'.


היום ומחר ב-20:00, בתיאטרון תמונע, רח' שונצינו 8 , תל אביב



ערב "מונאקה". צילום: Naoshi Hatori
ערב "מונאקה". צילום: Naoshi Hatori



הרחובות שלנו

אמנות
תערוכה חדשה מציגה צילומים של יצירות גרפיטי מרחבי העולם


Say Street, תערוכה בין לאומית במכון הטכנולוגי חולון תציג עבודות גרפיטי של 44 צלמים מ- 21 מדינות.


התערוכה מתעדת אמנות רחוב ואת התגובות של עוברי האורח אליה, והיא תוצר של שיתוף פעולה בין ספריית המכון הטכנולוגי חולון לחברת הסטארטאפ Gurushots .



פתיחה ביום שני ב-15:00, בגלריית הספרייה של המכון הטכנולוגי חולון



הא ודאדא

אמנות


גברי בנאי ינחה את אירוע ההתרמה של מוזיאון ינקו-דאדא לרגל 100 שנה לתנועה העולמית


אירוע ההתרמה ייערך באווירת ערבי הדאדא שהחלו בקברט וולטר בשוויץ והיו משופעים במופעי ראווה. בערבים אלהקראו הדאדאיסטים תגר על ערבי התרבות המערביים. האירוע ייפתח בקבלת פנים ותערוכת מכירה של יצירות אמנות שתרמו אמנים רבים בהם ז’ק ז’אנו, דרור קרטה, אברהם אילת, טלי נבון, כרמית ויצמן ואחרים. חברי אנסמבל ‘חוני המעגל’, יעלו מייצגים חיים ולאחר קבלת הפנים יעלה המופע ‘סינגולדה וחברים’.


את הערב ינחה חבר הנהלת המוזיאון גברי בנאי. הכנסות הערב כולו יוקדשו לפעילויות החינוכיות של המוזיאון.


יום שני ב- 20:00 במועדון זאפה הרצליה



סמוקי חוזר

מוזיקה
כריס נורמן מגיע לישראל לשתי הופעות בחיפה ובתל אביב


כריס נורמן, סולנה המיתולוגי של להקת הגלאם רוק הבריטית Smokie, חוזר השבוע לישראל ויעלה מופע שמורכב מכל הלהיטים הגדולים, בהםLiving Next Door to Alice, If You Think You Know How To Love Me ,Mexican Girl, It’s Your Life, Midnight Lady ועוד. אחרי קריירה מפוארת של 40 שנה דומה שנורמן נמצא בשיאו. השנה הוציא אלבום סולו חדש בשם 'Crossover' שהציג שורה של השפעות מוזיקליות. נורמן היה בן 3 כשעלה לראשונה לבמה לצד הוריו והצטרף לשיר הסיום במופע שהם הופיעו בו. בגיל 11 פגש את חבריו ללהקת סמוקי בבית הספר. אלבום הבכורה של הלהקה 'Pass It Around' היה להצלחה אדירה. מאז 1986 נורמן מנהל קריירת סולו משגשגת.


כריס נורמן בהופעה - שלישי, 20:30, במרכז הקונגרסים חיפה, רביעי, 30.3, ב-20:30, בהיכל התרבות תל אביב. כרטיסים לאן 8780*



פיוטים לפורים

ילדים


התזמורת האנדלוסית אשדוד מעלה קונצרט בסגנון הקומדיה דל ארטה


התזמורת תגיש קונצרט פורימי שבו יבוצעו פיוטים ושירים המשלבים את המוזיקה האנדלוסית עם הקומדיה דל ארטה. על הקונצרט תנצח רעות צימחוני וינחה תומר הלדשטיין, בהשתתפות הפייטן אליה מויאל. במהלך הקונצרט תוצג "משפחת דל ארטה" - פנטלונה הזקן הכעסן, בתו סמרלדינה הנסיכה השברירית, החייל האמיץ קפיטנו ואחיו טרטליה החולני, דוטורה הרופא המצחיק, ארלקינו השובב ובריגלה המשרת החביב. יוצרת מסכות: יהודית גרינשפן.


הקונצרט מיועד לגילאי: 5 - 9.



29.3 מוזיאון ת"א, אולם אסיא, ב-17:30. 30.3,


יד לבנים, אשדוד, ב-17:30