המופע "פסטיפאן – הפתעה בחופשה" חוזר בשלישית ויעלה בחודשי הקיץ בהשתתפות כמה מכוכבי הילדים הכבדים של ישראל. השנה החליטו לצרף שחקן חיזוק בדמותו של יובל המבולבל, לצד דמויות בולטות מעולם, הילדים כמו נעמה סופר־על, מני ממטרה (מני צוקרל), פרופסור פוקס (גיל וסרמן) ושולה פרגנו לה (שלומית פרייבר). את המופע, המיועד לבני 9־2, כתב יובל המבולבל וביים ליאור חמו. הפיק מוזיקלית אסי טל, המשלב במופע את מיטב הרפרטואר של שירי הילדים שעליהם גדלנו. הפסטיפאן, אגב, נולד בארצות הברית על ידי הזמרת נעמה אתל, יוצאת להקת חמסה, שהרימה מופע לילדי הקהילה היהודית באמריקה והמציאה לעצמה דמות (נעמה סופר־על) ולאור ההצלחה זה רץ כבר ארבע שנים.



יובל, איך זה להצטרף כשחקן חיזוק?



"אני ונעמה הכרנו דרך חבר משותף, המפיק המוזיקלי אסי טל, שעובד איתי כבר שנים. הוא שאל אותי אם יעניין אותי להיפגש עם נעמה למטרת שיתוף פעולה. לשמחתי, זהו אחד משיתופי הפעולה המוצלחים שלי בשנים האחרונות. שמעתי על נעמה דרך המופע שהיא מריצה בארצות הברית כבר כמה שנים, וידעתי שיש לה שם טוב".



איך נולד הרעיון למופע?



סופר־על: "הרעיון נולד מתוך זה שחיפשתי מופע בידור לבנות שלי, בעיר מושבי לוס אנג'לס. מכאן התחלתי לחשוב על יוזמה שיכולה לתת מענה לכל הישראלים שחיים בארצות הברית. זה היה לפני שלוש שנים, ולשמחתי הדרישה רק הולכת וגדלה לראות ולצרוך מופעי בידור לילדים. המופע פסטיפאן עלה כבר ארבע פעמים בארצות הברית, ובישראל זאת השנה השלישית. הילדים שלנו שם מחוברים למדיה ולתכנים שיש בארץ, ככה שזה לא שונה בהרבה ממה שקורה בישראל".



מה יש בפסטיפאן?


נעמה: "מקבץ של כל כוכבי הילדים הגדולים של ישראל: נעמה סופר־על, שולה פרגנו לה ומני ממטרה, שיוצאים לחופשה אצל יובל המבולבל ופרופסור פוקס, לחגוג במסיבה הגדולה. בדרך הם נתקלים בהרפתקאות מוזרות ומצחיקות. מדובר בהצגה קצבית ומוזיקלית לכל המשפחה, בשילוב רקדניות, מסך לדים ותלבושות מתחלפות. השנה הפסטיפאן מצדיע לגיבורי הילדות מכל הזמנים".



אני זוכר אותך מחמסה. מה נשאר מהלהקה ההיא?



"עם הבנות של חמסה אני בקשר. יש לנו קבוצת וואטסאפ ואנחנו מתעדכנות אחת לגבי השנייה. אבל מרכז החיים שלי הוא באל.איי. אני מפיקה של הפסטיפאן בלוס אנג'לס, ובמקביל מופיעה כאמנית לילדים מאז שנוצר הפסטיפאן. במקביל אני מגדלת שלוש בנות ונהנית מהחיים".



יובל, לא מספיק שאתה עובד עם ילדים, יש לך גם שבעה ילדים משלך. לא בא לך לפעמים קצת שקט?



"בשבילי ילדים זה השקט. המקום האמיתי. הרעש נמצא בעולם שבחוץ. כשאני נמצא עם הילדים, זה השקט שלי, זה הכיף שלי. משם אני שואב כוחות ומשם אני יוצר. שם אני מרגיש אני, כי בסופו של דבר הילד שבי פורץ החוצה, ואני מוצא את עצמי חוזר לילדות, משחק, צוחק, שר, רוקד ומאמין שהכל אפשרי". 



"פסטיפאן – מסיבה בהפתעה" - הצגת בכורה, 24.7, ראשון (היום), 17:30, תיאטרון היהלום, רמת גן.