ג'סטין טימברלייק בסה"כ ניסה להיות אזרח אמריקאי טוב, אך הכוונות הטובות שלו עלולות לעלות לו ביוקר. הזמר המפורסם עלה על טיסה מלוס אנג'לס אל עיר הולדתו ממפיס הנמצאת במדינת טנסי, כדי לממש את זכותו הדמוקרטית ולהשתתף בהצבעה המוקדמת בבחירות לנשיאות ארה"ב. כשהגיע אל עמדת ההצבעה, לא ויתר על סלפי בו הוא נראה מצביע, ומיד אחרי הצילום, העלה את התמונה לרשת האינסטגרם בצירוף המשפט: "אין תירוצים, השמיעו את קולכם, צאו להצביע!".



עד כאן הכל נשמע סביר לגמרי, אך מכאן ואילך הסיפור מסתבך. מסתבר, שב-18 מדינות בארה"ב ביניהן גם מדינת טנסי, החוק אינו מאפשר לצלם בתא ההצבעה. העובר על החוק צפוי לקנס של 50 דולרים, או ל-30 יום בתא מאסר, ובמקרה החמור - לשניהם. התובע המחוזי מסר כי העניין בבדיקה, יחד עם זאת, מעריציו המודאגים של ג'סטין יכולים לישון בשקט הלילה, מקרים קודמים הוכיחו כי מערכת המשפט בוחרת שלא להגיש בסוגיות כאלו כתבי אישום. 
 

טיילור סוויפט תובעת

נשאר בענייני משפט, הפעם מדובר על טיילור סוויפט שעדויות מתביעה שמתנהלת בעקבות הגשת תלונה שלה – מתפרסמות היום. המקרה אירע ב-2015, שדרן רדיו מדנבר הגיש תביעת דיבה נגד הזמרת שטענה כי השדרן הטריד אותה מינית ומישש אותה במפגש עם התקשורת שהתקיים מאחורי הקלעים לפני הופעתה. טענה זו הובילה לפיטוריו, מה שהביא אותו להגשת התביעה כלפי הזמרת. סוויפט לא נשארה חייבת וכחודש לאחר מכן הגישה נגדו תביעה על הטרדה.  
 

האירוע תועד, אך התמונות נאסרו לפרסום. עם זאת, התמלילים ממתן העדות פורסמו ובהן מספרת סוויפט על המקרה. "בזמן שהצטלמנו הוא לקח את היד שלו ושם אותה על הישבן שלי, ניסיתי להעיף אותה אבל הוא החזיר אותה שוב ושוב. זה היה מאוד מכוון, הרגשתי מחוללת". סוויפט הודיעה כי אם תזכה בתביעה תתרום את הכסף לנשים נפגעות תקיפה מינית. כרגע, טרם ברור האם העניין יוביל למשפט – נאחל שהצדק, יצא לאור.