אורי גלר חוזר לכותרות. לאחר שאמש התפרסמו ברחבי העולם ידיעות לפיהן ה-CIA אישר כי לאמן העל חושי יש כוחות על טבעיים, החליט שדרן הרדיו גבי גזית לראיין את גלר ב-103FM, ואף לעשות ניסוי עם המאזינים במהלכו תיקן גלר את השעונים בבית, כופף כפיות, ובעיקר, גרם לכולנו להתפלא שוב ושוב מהכוחות, שעכשיו הוכח כי הם גם קיימים. 

גזית סיפר על מפגש מהעבר ביניהם: "בעבר, כשהזמנתי את גלר כששידרתי ב-103FM, הוא אמר לי לפני השידור 'לך תצייר ציור'. עליתי לאחד מתאי השירותים, נעלתי את עצמי, הוצאתי פיסת נייר, ציירתי ציור, ושמתי בכיס. הוא הגיע לאולפן, וכשהציור נשאר בכיס, הוא צייר אחד לאחד את הציור שלי. מאז הבנתי שיש לו יכולות חד משמעיות". 
 
גלר עצמו סיפר קצת חוויות מהעבר ואמר: "שלחתי פעם את הצופים של ה-BBC למטבח להביא כפיות, ו-11 מיליון איש עשו זאת. הם פוצצו את המרכזייה אחר כך ולא בגלל היכולות האנרגטיות שלי, אלא בגלל שהם רצו להגיד לנו שזה קרה. כשה-CIA פנה אליי, הם ישר לקחו אותי למתקן פאלו אלטו, לאוניברסיטת סטנפורד. שמו אותי בחדר אטום כזה, שאתה לא יכול לשדר גלים אלקטרוניים וגלים. ישבתי עם טוש ונייר, הסוכנים ציירו ציורים רחוק ממני, והיו ציורים בחדר הסמוך. אני ישבתי על ציור חצי שעה, וציירתי אותו בדיוק מילימטרי. הם הבינו שיש לי כוח טלפתי. הם רצו לראות האם אני יכול להפעיל פצצת אטום".
.