עונת הופעות הקיץ החלה: יריית הפתיחה הרשמית לקיץ עמוס הופעות נרשמה הערב (רביעי) בקול גדול בפארק הירקון בתל אביב, כשאליל הבנות ג'סטין ביבר עלה על הבמה לקול צהלותיהן של מעריצותיו הרבות ביבר פתח בשיר "mark my word". כ-60 אלף צופים גדשו את הפארק וזכו ליהנות מהופעה מלאה הכוללת 22 שירים, בהם הלהיטים הגדולים ביותר של מי שנחשב לאחד מכוכבי הפופ הלוהטים ביותר בעולם: "Let Me Love You, "sorry", "as long as you love me" ,"love yourself" וכמובן "baby", הלהיט שאיתו התגלה ביבר. בין הבאים לפארק מאות מעריצות מושבעות המכנות את עצמן "בליבריות", שצבאו על שערי הפארק משעות הבוקר המוקדמות כדי לתפוס את המקום הכי קרוב לזמר האהוב עליהן.



ג'סטין ביבר בהופעה בפארק הירקון

את הערב פתח מופע החימום של הצמד סטטיק ובן אל תבורי, כוכבי הפופ הגדולים ביותר בישראל. אמנם הם כבר חרשו את כל הארץ לאורכה ולרוחבה בהופעות גדלות יותר ופחות, אבל כזה קהל עדיין לא היה להם.



ג'סטין ביבר הערב בפארק הירקון. צילום: נעם גרינר
ג'סטין ביבר הערב בפארק הירקון. צילום: נעם גרינר




ביבר בהופעה הערב בפארק הירקון. צילום: באדיבות שלמור תקשורת
ביבר בהופעה הערב בפארק הירקון. צילום: באדיבות שלמור תקשורת




את המופע, שעליו היה אמון המפיק מרסל אברם, איבטחו לא פחות מאלף מאבטחים ו-250 שוטרים. בגולדן רינג, שכל הכרטיסים אליו אזלו לפני ההופעה, אפשר היה לראות את שלומית מלכה ויהודה לוי, אסף גרניט ואנה אהרונוב, עברי לידר, ארז טל, מיה דגן, אסתי גינזבורג, יעל גולדמן ואורי פפר ועוד רבים אחרים.



הגיע לארץ במטוס פרטי, עם 115 אנשי צוות



זו הפעם השנייה שביבר מבקר בישראל. ההופעה הקודמת נערכה באוגוסט 2015 והסתיימה בשערורייה כשהזמר הצעיר ניסה לדרוס צלם פפראצי באופנועו. הפעם הוא הגיע לארץ במטוסו הפרטי, מלווה בלא פחות מ-115 אנשי צוות. הוא התארח בסוויטה מפוארת במלון דן בתל אביב, שם התאכסנה הפמליה שלו בשתי קומות, שבהן שהו גם 12 המאבטחים האישיים שמלווים אותו בסיבוב ההופעות ונערכו לשמור מפני כניסת מעריצות וגם מפני צלמים, כנראה.



ביבר (23) יצא לסיבוב ההופעות Purpose - על שם אלבומו הרביעי – בחודש מרץ בשנה שעברה והוא יסיים אותו בספטמבר ביפן, אחרי שיעבור באירופה, ארצות הברית וקנדה, מולדתו. מספר שעות אחרי סיום ההופעה הערב הוא כבר יעזוב את הארץ וימשיך לדובאי, שם תיערך בשבת הופעה נוספת שלו, לטובת מי שפספס. ואם המופע הזה מעיד במשהו על גל ההופעות שמתוכננות בפארק בחודשים הקרובים (אירוסמית, פט שופ בויז, גאנז אנד רוזס, רדיוהד, רוד סטויארט וכמובן בריטני ספירס), הרי שבאמת מצפה לנו קיץ לוהט במיוחד.