"זהו יום מאוד קשה בשבילי, כבר שנה וחצי חיי התהפכו, אני לא עובד, אני לא מתפרנס. בעצם מנותק, מנותק לגמרי", כך אמר הערב (ראשון) השחקן משה איבגי לחדשות 2, בתגובה להודעת פרקליטות מחוז חיפה על כוונתה להגיש נגדו כתב אישום בגין מעשים מגונים בנשים איתן עבד.



"כל חיי כיבדתי כל אדם באשר הוא אדם וכל אישה, יעידו מאות אנשים שעבדתי איתם. אני סומך על מערכת המשפט שתוודא את כל מה שהראיתי לה ושתגיע לאמת. אני מעולם לא פגעתי בשום אישה, מעולם לא עשיתי מעשה כזה ובטח לא היה לי שום כוונה למעשה כזה, אבל אם בכל זאת מישהי נפגעה ממני אני מבקש אלף סליחות, לא אחת. זה מה שיש לי להגיד", הוסיף.



פרקליטו של איבגי, עו"ד ציון אמיר, אמר היום בעקבות הודעת הפרקליטות, כי "היה כבר נדמה שזה לא תיק מורכב כמו הצוללות חשבתי שאם חלפה שנה אז יש לזה משמעות". לדבריו, "בהודעה ששלחה הפרקליטות נכתב שיש בכוונתם לשקול כתב אישום בכפוף לשימוע, אז אולי בכל זאת, אחרי שישמעו אותנו, מישהו שם יחשוב שאין היגיון בלתת לאיבגי להתענות במשך תקופה ארוכה בין בתי המשפט".

 
השחקנית שרית וינו-אלעד, שהוטרדה מינית על ידי איבגי לפני שנים, אמרה למערבי ואנליין כי הוא "צריך להודות בעבירות, לא רוצה לראות אותו בכלא".
 
מבחינתך זו אמת שיוצאת לאור?
"מכיוון שעבר כל כך הרבה זמן, והיה באוויר איזה ספר שיוגש כתב אישום, אז יש משהו, שלא הייתי מגדירה אותו כשמחה, כי שמחה זה לא משהו שקשור לפרשה הזו משום כיוון. אבל יש מין הקלה בידיעה שיעשה צדק".
 
"מצד שני, זה בן אדם שכולנו גדלנו עליו, והוא אחת מאבני התרבות הישראלית", הוסיפה השחקנית, "ואם התרבות הישראלית הרשתה להתנהגות כזאת לקרות פעם אחרי פעם אחרי פעם, זה משהו שהוא מטלטל וקשה וכואב".