אלכסנדרה צ'יצ'יקובה (23), סטודנטית לפסיכולוגיה מבלארוס, רשמה היסטוריה כאשר נבחרה לזוכה בתחרות היופי העולמית לנשים על כיסאות גלגלים שהתקיימה בוורשה. "הילחמו בחרדות ובפחדים שלכן", קראה הזוכה הנרגשת. כמו בתחרות מיס עולם ומיס יוניברס המוכרות, גם תחרות היופי לנשים על כיסאות גלגלים בבירת פולין כללה 24 מתמודדות מ־19 מדינות שונות שהופיעו על הבמה כשהן לבושות בבגדים מסורתיים מארצותיהן ובשמלות ערב בכוריאוגרפיה שתוזמרה מבעוד מועד.





לאחר שהשופטים בחנו את כל המתמודדות, התברר כי הזוכה היא צ'יצי'קובה. "אני משוכנעת שחיי יכולים להעיד שאדם יכול להצליח, להיות חזק, מונע מטרה, יפה ואטרקטיבי בלי קשר לאופן שבו הוא נע", אמרה הזוכה הנרגשת. למקום השני הגיעה לבוהנג מוניטסי מדרום אפריקה, דוגמנית המסלול האפריקאית הראשונה על כיסא גלגלים, ואחריה הגיעה אדריאנה זוודז'ינסקה מפולין.

את התחרות ארגנה קרן "רק אחת" מפולין בשיתוף עיריית ורשה. בקרן ציינו כי המטרה היא קודם כל לשנות את התדמית ואת הגישה כלפי אישה בכיסא גלגלים, וכן לשלב קהילות עם מוגבלויות ממדינות שונות ברחבי העולם, להקל על הקשרים ולשפר את זרם המידע בין מדינות שונות.