רבים מהרכבי המוזיקה והתרבות הגדולים של ישראל, ביניהם להקת כוורת, תמוז ומשינה ביצעו הופעות איחוד נוסטלגיות, אך למפגש מרגש כזה על הבמה לא ציפינו. מופע היסטורי של שלישיית הגשש החיוור – שייקה, גברי ופולי שיוקרן באמצעות הולוגרמה מיוחדת, ייערך במסגרת ערב לזכרו של ישראל פוליאקוב, כחלק מאירוע התרמה לעמותת טל למען צעירים חולי סרטן.



רעייתו השנייה של פוליאקוב, הזמרת ריקי גל, סיפרה על רגשותיה לקראת הערב, בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM: "פולי עדיין קיים, הוא מהדהד בנו, אנחנו זוכרים כמעט כל משפט שיצא מפיו, עוד כשהיה בגשש החיוור, יהיה מוזר לראות אותו כך. אבל, העלאת פולי בהולוגרמה היא עוד דרך לקיים משהו לזכרו".





אמני בידור מובילים ייקחו חלק באירוע, כשברשימה תוכלו למצוא את עדי אשכנזי, ישראל קטורזה, אלי יצפאן, ציפי שביט, אורנה בנאי, חנה לסלאו, גורי אלפי, עינב גלילי, רועי בר נתן וגיא מזיג, בראבא, שלום מיכאלשווילי, אקי אבני, צופית גרנט ועוד. האמנים יבצעו על הבמה קטעים שיוקדשו לענקי ההומור הישראלי לדורותיהם.



זוהר יעקובסון, סוכנת הטאלנטים ואמא של טל יעקובסון ז"ל, שלזכרה הוקמה עמותת טל, סיפרה על ההכנות לקראת הערב המיוחד: "בתי חלתה בסרטן כשהייתה בת 25, התחושה הייתה מאוד קשה ומתסכלת כי אז לא היה טיפול שמותאם לצעירים בגילה. לאחרונה הקמנו מיזם דיגיטלי עבור מטופלי סרטן שמצטרף לקהילת החולים והמחלימים מסרטן. ערב ההתרמה הזה הוא לכבודם ומטרתו לקרוא לכל הגורמים להבין שצעירים חולי סרטן זקוקים לטיפול מיוחד ושונה מזה שמקבלים הילדים או המבוגרים". 



הגשש החיוור. צלם : יעקב סער, לע"מ
הגשש החיוור. צלם : יעקב סער, לע"מ




האירוע יתקיים ביום שלישי, 30 בינואר 2018, שעה 20:00, בהיכל התרבות תל אביב. כרטיסים לאירוע ניתן לרכוש באתר זאפה.